۰ نفر
۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷
ویروس ابولا به کمک کفاشیان می آید؟

ویروس ابولا شاید بهانه ای باشد تا اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی لغو شود. این یکی از بزرگترین خواسته های علی کفاشیان است. اتفاقی که سبب می شود تیم ملی به جای آفریقا به جزیره کیش برود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اردوي بعدي در آفريقاي جنوبي برگزار مي‌شود، كشوري كه اوايل امسال هم ميزبان تيم ايران بود و بازيكنان قبل از جام جهاني دو هفته در ژوهانسبورگ بودند و پس از آن به پرتغال رفتند.

كارلوس كروش معتقد است آب و هواي آفريقاي جنوبي شباهت زيادي به شرايط جوي استراليا دارد اما اين را در نظر نگرفته كه قاره آفريقا اين روزها با بحران بسيار خطرناكي به نام ويروس ابولا دست و پنجه نرم مي‌كند و تا به امروز حدود 14 هزار نفر به اين ويروس مبتلا شده‌اند و حتي امدادگران جهاني دچار وحشت هستند چون 270 نفر از آنها با وجود رعايت تمام موارد پزشكي و پوشش با لباس‌هاي مخصوص در جريان امدادرساني، به بيماري ابولا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند و 450 نفر ديگر از امدادگران در بستر بيماري اين ويروس كشنده قرار گرفته‌اند و بنابر اعلام سازمان جهاني بهداشت، اين ويروس به سرعت در آفريقا در حال گسترش است و آمار مبتلايان هر 4 هفته دو برابر خواهد شد و با ادامه اين روند، هيچ بعيد نيست سفر تيم ملي به آفريقا تحت تأثير اين ويروس لغو شود!

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    10 6
    آقا اون لوگوی تسنیمو از بغله عکسه خبرتون ور دارید ضایع اس شما خبرآنلاینید اخه اینارو که ما نباید بهتون یاد بدیم
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    15 1
    آره بابا ، تو را بخدا اگه بخاطر اين فوتبال بريد و هزار درد و مرض وارد كشور كنيد ، مگه كيش چشه كه اونجا برگزار نشه .
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    13 0
    فکر کن همه کادر فنی و بازیکنان تیم ویروس ابولا بگیرن و بیان کشور و اونو پخشش کنند...................
    • مجید A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      2 0
      اگه کسی ویروس ابولا خدای نکرده بگیره نیاز نداره به ایران بیاد همونجا کارش ساخته است . بهرحال امیدوارم توی فرودگاههای ایران برای کسانی که از خارج میان اتاق قرنطینه وجود داشته باشه . نیاز نیست فقط بازیکنان تیم ملی این ویروس رو بیارند ممکنه هر شخص یا فردی که از این کشورها بیاد ناقل این بیماری باشه که باید مراقب بود .
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    2 0
    به خیر شما باختو ها امیدی نیست ابولا نرسانید.