یک گروه از جوانان مسلمان بریتانیایی کمپینی را در مخالفت و رد گروه تروریستی داعش که اقدامات خشونت آمیز و افسار گسیخته آنها به موضوعی بین المللی تبدیل شده است به راه انداخته اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت هافینگتون پست این گروه توسط یک بنیاد خیریه در شرق لندن به راه افتاده و از هشتگ Notinmyname# برای تبلیغ و رساندن صدای خود به جهانیان در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر استفاده می کند.
این گروه در حالیکه دست نوشته هایی حاوی هشتگ Notinmyname# را در دست دارند تصاویر زیادی از خود در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی در اعتراض به داعش منتشر کرده اند.
این هشتگ پیش از این نیز توسط گروه های مخلتفی ازجمله برای تبری جستن از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه توسط فعالان بشر دوست استفاده می شد.
شعار این گروه این است که داعش تنها یک گروه تروریستی است که اسم اسلام را یدک می کشد و بویی از اسلام نبرده است چرا که اسلام دین صلح رحمت است ولی اقدامات جنایتکاران این گروه هیچ شباهتی با رحمانیت اسلام ندارد.

این گروه از همه مسلمانان جهان خواسته اند برای مبارزه با داعش به این کمپین در شبکه های اجتماعی بپیوندند و از این هشتگ استفاده کنند.

4949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =