ایرنا نوشت:

اگر چه پیش از این تعدادی از کارشناسان اقتصادی و خودروسازی خواستار بازنگری در شماره گذاری خودرو پراید شده بودند اما رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در شهر کرد گفت: شماره گذاری خودرو پراید ادامه خواهد یافت.

سردار 'اسکندر مومنی ' گفت: اکنون شماره گذاری خودرو پراید مانند گذشته ادامه دارد ، مگر آنهایی که با قانون مغایرت داشته باشد.

به گفته او، در حال حاضر از سوی پلیس منعی برای شماره گذاری این خودرو در کشور وجود ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت:اگرچه ضوابطی که قانون گذار مشخص کرده قوانین و مقررات کشور مانند استانداردهای یورو و کیسه هوا می باشد، ولی هم اکنون شماره گذاری این خودرو تداوم دارد.

مومنی یادآور شد:پلیس معتقد است ایمنی این خودرو بسیار پایین است و نباید در سطح جاده ها تردد کند ،اما متاسفانه هم اکنون شماره گذاری می شود.

رییس پلیس راهور کشور در خصوص تردد، تعدادی از خودروهای پلاک قرمز و دولتی به منظور کارهای غیر اداری نیز گفت: کار غیر اداری با وسیله دولتی تخلف است اما دستگاههای دولتی مجاز هستند در ساعات غیر اداری نیز ماموریت خود را پوشش دهند.

به گفته او، چنانچه کسی از خودرو دولتی،استفاده شخصی و غیر اداری کند،این خودرو از سوی ماموران پلیس توقیف خواهد شد و این خواسته خود دولت است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین در شهرکرد از تمهیدات لازم راهور کشور برای دهه پایانی شهریورماه خبر داد و گفت:در روزهای پایانی شهریورماه و در آستانه پایان سفرهای تابستانی و بازگشایی مدارس ،حضور نیروهای پلیس راهور در سطح جاده ها 10درصد افزایش می یابد.

مومنی گفت: دهه اخر شهریورماه از پر تردد ترین روزهای سفر به حساب می آید به همین دلیل محدودیت های ترافیکی در برخی از جاده های پرتردد ایجاد می شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خزاعي A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    79 3
    من هزار درصد موافقم كه اين قوطي كبريت تو جاده هاي برون شهر تردد نكنه ، ولي وقتي براي سرمايه و پول و از همه مهمتر جان مردم ، اين خودروسازان و سرهم كنندگان ارزشي قائل نيستند مردم بي گناه اين وسط چكار ميتونند بكنند ، به جاي صورت مسئله خود اصل كاري را درست كنيد
  • آرش IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    35 1
    نه بابا 20 ميليون پول ميگيرن بعد نميشه باهاش در جاده تردد كرد؟ آدم حيرون ميمونه چي بگه...
  • بی نام RO ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    27 1
    یه باره بگو زورتون به شرکت سایپا نمیرسه جون مردم که اهمیت نداره
  • بی نام EU ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    14 2
    پراید یه ماشین شهریهماشین جاده و بیایون و کوه و کمر نیست
  • رامسری IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    11 1
    فقط معتقد بودن خوب نیست...اعتقاد باید همراه عمل باشه...در صورتی که حتی آیتم های ایمنی مثل کیسه هوا واسه این خودرو رعایت نشده...البته نباید انتظاری هم داشت که خودروی پرسودی مثل پراید تولیدش قطع شه که اگه اینطوری شد یعنی مملکت گلستان شده
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    17 0
    مردم هم میدونن ایمنی پایینی داره ولی با این قیمت ها انتخاب دیگه ای ندارن..
  • بی نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    1 3
    هر چقدر پول بديد همونقدر آش ميخوريد جونم
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    7 2
    این ماشین برای جاده های برون شهری طراحی نشده وما ایرانیها ازسرناچاری و حفظ منافع مافیای خودروسازان مجبورشدیم ازاین ماشین برای مسافرت هم استفاده کنیم.هموطنان تا حد امکان ازاین چهارچرخه مرگ آور برای سفراستفاده نکنید و اگرهم مجبورید نهایت احتیاط را لحاظ کنید و مقصدتان ترجیحا کوتاه باشد.
  • x IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    در این قصوری که اتفاق افتاده تقصیر نمی شود اسمش را گذاشت. بخشی از بیانات همکار همین آقا در موردی خاص