تسنیم نوشت:

مدیرشرکت چاپ و نشر بانک ملی از آغاز تولید «کارت ملی هوشمند» با ضریب بالای امنیتی در این شرکت خبر داد و گفت: توزیع این دسته از این کارت‌ها از چهار سال آینده در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

اردوی بازدید اهالی رسانه و خبرنگاران از تعدادی از چاپخانه‌های استان تهران از صبح امروز ۱۱ شهریورماه برگزار شد.

رضا منصوری مدیر شرکت چاپ و نشر بانک ملی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند تولید "کارت ملی هوشمند" در این شرکت، گفت: شرکت چاپ و نشر بانک ملی رسالت تولید اوراق بهادار، اسناد امنیتی و چاپ‌های نفیس را برعهده دارد و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نوع کالا و کارت امنیتی را چاپ می‌کند یکی از رسالت‌های مهم شرکت تولید اسناد امنیتی و تحویل آن به جامعه است. تولید این نوع اسناد به صورتی شکل می‌گیرد که مردم با فراغ خاطر از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا مطالعه در حوزه چگونگی تولید «کارت ملی هوشمند» از ۶ سال پیش آغاز شد همینک خط تولید این نوع کارت‌ها آغاز شده است.

منصوری یادآور شد: توزیع تعدادی از این کارت‌ها به صورت آزمایشی در برخی از شهرستان‌ها مانند استان قم از دهه فجر سال گذشته آغاز شد اما پیش بینی می‌شود که تولید کارت ملی برای ۷۲ میلیون جمعیت کشور تا چهار سال آینده به اتمام برسد که پس از آن توزیع در سراسر کشور نیز انجام خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 2
    ایران تنها کشوری است که بر اساس کارتهای باطله و نا صحیح شناسایی به مردم پول از بانک میدهد و چک را پاس میکند دوسال پیش گفتند امسال تا مهر 93 کارت ملی میدهند چرا مثل فاجعه هواپیما سرپوش برای گنده کاری های سازمان ثبت ملی و اسناد میگذارند و پولشویی و مال خوری و ... هزاران فساد از همین جا اتفاق می افتد
  • بی نام US ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    32 0
    4 سال؟ خب دوباره تکنولوژیش کهنه میشه، باز باید تعویض کنید. چرا نمیفهمید، هر طرحی یک دوره زمانی بازدهی داره، بیشتر از اون مقرون به صرفه و عقل نیست نمونه؟ برج مخابراتی میلاد با هدف تسهیل پخش امواج رادیو تلویزیونی و مخابراتی طراحی شد، انقدر ساختش طول کشید که که نوع تکنولوژی مخابراتی تغییر کرد الان مجبورند بگن نماد تهران آخه صدها میلیارد تومنان برای ساختن یه نماد؟
  • فهیمه ف ک A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    29 0
    اقا خسته شدیم ،،،خسسسسسته ،،، از کارت معافی و گواهینامه بگیر تا ،،،، به انواع و اقسام از ما پول میگیرن و میدوونن،،، خسته ایم
  • جعفری A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    5 0
    سلام نمی شود همان جور که تولید می شوند توزیع هم شوند. حداقل هزینه های انبار داری کمتر می شوند و بعد از ۴ سال کارتها هم تولید و هم توزیع می شوند.