پس از خشونت پلیس علیه معترضان در «اسلام‌آباد» و تصرف ساختمان مرکزی تلویزیون ملی پاکستان، ژنرال «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش برای گفت‌وگو در مورد بحران سیاسی پاکستان به خانه «نواز شریف» نخست وزیر این کشور رفت.

 

 

به گزارش تسنیم، پس از خشونت پلیس علیه معترضان در «اسلام‌آباد» و تصرف ساختمان مرکزی تلویزیون ملی پاکستان،  ژنرال «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش برای گفت‌وگو در مورد بحران سیاسی پاکستان به خانه «نواز شریف» نخست وزیر این کشور رفت.

صبح امروز تظاهرات کنندگان ضد دولتی در «اسلام آباد» با ورود به ساختمان مرکزی تلویزیون ملی و دبیرخانه دولت فدرال پاکستان با پلیس درگیر شدند اما با دخالت ارتش پاکستان، معترضان از ساختمان مرکزی تلویزیون ملی و دبیرخانه دولت این کشور خارج شدند.

این در حالی است که ژنرال «راحیل شریف» رئیس ستاد ارتش پاکستان پس از حوادث امروز پایتخت برای مذاکره به خانه «نواز شریف» نخست وزیر این کشور رفته است.

برخی منابع به رسانه‌های پاکستانی گفته‌اند که رئیس ستاد ارتش پاکستان درمورد نشست روز گذشته فرماندهان ارتش این کشور با نخست وزیر گفت‌وگو می‌کند.

فرماندهان ارتش پاکستان در نشست روز گذشته خود در مورد بحران سیاسی این کشور تبادل نظر کردند.

راحیل شریف و نواز شریف امیدوارند تا با اتخاذ سیاستی درست، بن بست‌های سیاسی و امنیتی کنونی پاکستان را برطرف کنند.

همچنین نخست وزیر پاکستان پس از نشست دیروز سران ارتش، جلساتی را با مشاوران سیاسی و امنیتی برگزار کرده و در عین حال از برادرش «شهباز شریف» سروزیر ایالت «پنجاب» نیز کمک فوری خواسته است.

دیدار نخست وزیر و رئیس ستاد ارتش پاکستان در حالی صورت می‌گیرد که ارتش این کشور ضمن اعلام حمایت از دموکراسی گفته بود که اختلافات دولت با احزاب مخالف از راه سیاسی حل شود.

تصاویر از رویترز

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =