۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر کره جنوبی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ تيم ملي ايران پيش از جام ملت هاي آسيا در ديداري دوستانه به مصاف كره جنوبي خواهد رفت. اين خبر را علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال امروز (دوشنبه) در گفت و گويي تلويزيوني اعلام كرد. هر چند هنوز زمان و مكان دقيق اين بازي مشخص نيست.

اين در حالي است كه پيش از اين هم فدراسيون فوتبال كره جنوبي پيشنهاد بازي دوستانه به ايران داده بود كه كارلوس كروش با برگزاري آن مخالفت كرده بود اما اين بار پيشنهاد كره اي ها مورد پذيرش سرمربي تيم ملي قرار گرفت.

كفاشيان: نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها اهمیت آنچنانی ندارد

علي كفاشيان همچنين در بخش ديگري از صحبت هايش در مورد قرارداد كارلوس كروش هم صحبت كرد. ايسنا در اين مورد نوشته است: «طبق صحبت‌هایی که با کروش انجام داده‌ایم قرار بر این شده که 80 درصد از اولویت تیم ملی، جام جهانی بعدی باشد بنابراین برای ما نتیجه گرفتن در جام ملت‌ها اهمیت آنچنانی ندارد بلکه جام جهانی بعدی برای ما از اولویت بالاتری برخوردار است.»

او ادامه داد: «هدف فدراسیون این است که از رتبه اولی ایران در آسیا دفاع کنیم اما صعود به جام جهانی بعدی از همه چیز مهم‌تر است. طبق صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم قرار بر این شده که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا جوان شود. بازیکنانی که در جام جهانی فرصت بازی نداشتند بازی کنند. به نوعی می‌توان گفت تیم ملی در جام ملت‌ها با 20 تا 30 درصد جوان‌گرایی به میدان خواهد رفت. اگر با کروش در جام ملت‌ها نتیجه نگیریم باز هم سرمربی ما خواهد بود زیرا قرارداد ما با او تا پایان جام جهانی 2018 است.»

کفاشیان در ادامه به انتشار مبالغ قرارداد مربیان و بازیکنان اشاره کرد و گفت: «مدتی بود مردم و همین‌طور ارگان‌های مختلف هجمه‌ی سنگینی را به سوی فوتبال وارد می‌کردند بنابراین با توجه به توافقی که با باشگاه‌ها انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که قراردادها را به طور شفاف منتشر کنیم. من هم معتقدم درآمد کسی نباید مشخص باشد زیرا من خودم هم دوست ندارم کسی از حقوق من مطلع باشد اما شفاف‌سازی برای فوتبال لازم است.»

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =