ایسنا نوشت:

آندرانیک تیموریان به همراه جواد نکونام درضیافت افطاری که اواخرهفته گذشته به میزبانی دکترحسن روحانی، رئیس جمهوربرگزار شد، شرکت کردند.
دراین مراسم دقایقی فرصت شد تا آندرانیک تیموریان با رئیس جمهور گفت‌وگو کند. دراین گفت‌وگو دکتر روحانی بابت بازی‌های غیرتمندانه‌ای که تیموریان در جام جهانی مقابل تیم‌های بزرگ انجام داد تشکر کرد و تیموریان هم درگفت‌وگویی که با ایسنا داشت درباره اینکه چه صحبت‌هایی با رئیس جمهورکرد توضیحاتی داد. تیموریان گفت: مراسم بسیارخوبی با حضور آقای رئیس جمهور برگزارشد و بسیارخرسندم که توانستم در خلال این مراسم صحبت‌های کوتاهی هم با آقای دکتر روحانی، رئیس جمهورمحترم کشورعزیزم ایران داشته باشم
وی افزود: بنده به سهم خودم بابت حمایت‌هایی که آقای دکتر روحانی از تیم ملی فوتبال و به طورکلی ورزش داشته‌اند تشکر و قدردانی کردم. دیگر تشکر من بابت مراسم افطاری زیبایی بود که ایشان ترتیب داده بودند. به آقای روحانی گفتم که امیدوارم خدا برکت را درزندگی‌تان بیشترکند. می‌دانم که برگزاری چنین مراسمی چه ارج معنوی بالایی دارد و حتما کسانی که بانی برگزاری مراسم افطارهستند نزد خداوند جایگاه خاصی خواهند داشت. در ادامه صحبت‌هایم برای آقای دکتر درعرصه سیاست آرزوی موفقیت کردم و به ایشان عرض کردم که امیدوارم شما را در مدارج بالاتر ببینیم.
تیموریان درپایان حرف‌هایش به ایسنا گفت: امیدوارم حمایت‌های آقای دکتر روحانی از تیم ملی فوتبال ایران ادامه پیدا کند تا در جام ملت‌های آسیا که دی ماه در استرالیا برگزار می‌شود موفق باشیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لنگ 4پاره IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    47 3
    خیلی مردی پسر.ما هم از تو بزرگ مرد مچکریم.
  • جلیل IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    17 3
    وای من که گریه ام گرفته