ایرنا نوشت:

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت، بی اعتمادی به شایستگی های زنان و محروم کردن جامعه از استعدادهای این افراد، کفران نعمت و فرصت سوزی است.
« شهیندخت مولاوردی » روز یکشنبه در همایش ملی «زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ» گفت: ایام و فرصت های ملی، بهانه ای برای بازخوانی و آسیب شناسی مسایل زنان و میزان فاصله از ایده آل ها است.

او ادامه داد: رویکرد کنونی دولت «تدبیر و امید» به نهادهای مدنی و تلاش برای جلب مشارکت نخبگان و جهت گیری دولت برای اصلاح رویه های موجود در افزایش سرمایه های اجتماعی، در سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و تنزل یافته بود.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه این رویکرد طی ماه های اخیر بسیار مورد توجه بوده، گفت: این مهم متاثر از فضای انتخابات سال 92، موجی از شور و امید را در میان مردم به وجود آورد.

مولاوردی با مخاطب قرار دادن رییس جمهوری گفت : زنان و جوانان با استقبال از برنامه ها و وعده های شما با خلق حماسه سیاسی، اعتماد خود را به نمایش گذاشتند و اینک برای خلق حماسه های فرهنگی و اقتصادی آمادگی کامل دارند.

به گفته او، مشارکت و همراهی زنان در عرصه های اقتصادی و فرهنگی، عدالت محوری و بنیان محوری را نوید می دهد.

مولاوردی گفت: ادامه بی اعتماد به شایستگی های زنان در این مسیر و محروم کردن جامعه از استعدادهای این افراد، کفران نعمت و فرصت سوزی است و خداوند و آیندگان آن را نخواهند بخشید.

همایش ملی «زنان، نقش آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ» با حضور همسر رییس جمهوری، تعدادی از اعضای دولت، برخی همسران سفرا، زهرا مصطفوی دختر امام(ره)، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری و محمد نهاوندیان رییس دفتر و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری برگزار شد.

در این مراسم پنج تن از فعالان حوزه زنان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه های سیاسی، اجتماعی، ورزش ، هنر و فقه اسلامی پرداختند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =