این گزارشی است از اردوی ملی پوشان فوتبال در آفریقای جنوبی.

علیرضا ذهپور- ژوهانسبورگ- آفریقای جنوبی:  در روزهای گذشته اخبار مربوط به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را پوشش دادیم. در ادامه اخبار مربوط به روزهای پنج‌شنبه و جمعه تقدیم‌تان می‌شود.

خلعتبری، عزادار باخت بارسا

از صبح پنج‌شنبه تا شب سوژه 10 بازیکن حاضر در اردو، بازی رئال - بارسا، شکست استقلال و تصمیم کروش برای ملی‌پوشان سپاهان بود. ناراحت‌ترین بازیکن بابت شکست بارسا، محمدرضا خلعتبری بود که کلی برای طرفداران رئال در اردوی تیم ملی کری خوانده بود و قاسم حدادی‌فر دوست قدیمی‌اش سربه‌سرش می‌گذاشت.

درباره باخت استقلال نیز ملی‌پوشان براساس شنیده‌هایشان! و دیدن چند تصویر در اینترنت می‌گفتند داور به اشتباه اعلام پنالتی کرده است. با شنیدن خبر خط خوردن بازیکنان سپاهان نیز برای رحمان احمدی، حاج‌صفی، یعقوب کریمی و مهدی شریفی تأسف خوردند چون معتقد بودند آنها شانس زیادی برای رفتن به جام جهانی دارند.

تمرین 130 دقیقه‌ای و حرف‌های بازیکنان

بارش شدید باران تمرین بعدازظهر چهارشنبه را به سالن بدنسازی کشانده بود و بازیکنان روز پنج‌شنبه برای اولین‌بار به یک ورزشگاه رفتند تا تمرین کنند. آب و هوای خوب و کیفیت زمین چمن استادیوم فونتین در 40 کیلومتری هتل پروتوا (محل اقامت تیم ملی) بازیکنان را خوشحال کرد. کروش کنار زمین نظاره‌گر شیوه تمرین دادن دستیارانش بود و بازیکنان با انجام حرکات کششی و نرمشی کار را شروع کردند. سپس توپ‌ها به داخل زمین پرتاب شد تا کار گروهی صورت بگیرد و بعد از آن انجام تمرینات بدنی در دستور کار قرار گرفت. تمرین پنج‌شنبه 130 دقیقه به طول انجامید تا برخی با خستگی به یکدیگر نگاه کنند و بگویند مجتبی جباری می‌دانست اوضاع تمرین چگونه است و زانوهایش تاب این فشارها را نمی‌آورد.

مارکار آقاجانیان هم به ملی‌پوشان گفت تازه در مرحله گرم کردن هستید، از چند روز دیگر که بقیه بیایند، تمرینات فشرده شروع می‌شود.

آفریقا تعطیل عمومی بود

دیروز جمعه 18 آوریل، مصادف با روز به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی مسیح (ع) بود. آفریقای جنوبی همچون برخی از کشورهای دیگر جهان تعطیل عمومی بود و مسیحیان به کلیسا رفتند. شنیده می‌شود کارلوس کروش نیز به همراه خانواده‌اش برای ساعتی به کلیسا رفت. فردا یک‌شنبه روز عید پاک مسیحیان است که رسوم خاص خود را دارد.

اراده آهنین نوروزی

رضا نوروزی، مهاجم نفت تهران با پوشیدن بادگیر روی لباسش هنگام تمرین بقیه را تحت‌تأثیر قرار دارد. او می‌خواهد با این کار سریع وزن کم کند. جالب است بدانید این مهاجم گلزن 7، 8 سال قبل شدیداً اضافه وزن داشت و با اراده آهنین توانست حدود 35 تا 40 کیلوگرم از وزنش را بکاهد.

شاید بازی تیم ملی به تعویق بیفتد

تمرین امروز تیم ملی نیز با 10 بازیکن برگزار می‌شود و از فردا تعدادشان به 16 نفر افزایش می‌یابد. هنوز هیچ‌کس خبر ندارد حریف عصر سه‌شنبه تیم ملی کدام تیم باشگاهی آفریقاست و آیا احتمال دارد کروش بازی را 2 روز به تعویق بیندازد تا 4 ملی‌پوش استقلال و نکونام هم به اردو اضافه شوند و شکل تیم برای بازی تدارکاتی کامل‌تر شود یا نه.

کارهای سرپرست با هماهنگی کروش

مهدی محمدنبی در مصاحبه‌اش تأکید کرده در تهران مانده تا برای اردوی اتریش و برزیل تیم ملی کارهای هماهنگی را انجام دهد اما بعضی از ملی‌پوشان معتقدند رابطه او و کارلوس کروش مثل قبل نیست. اکنون مقدس از امارات و خروطی از تهران با تیم ملی در آفریقا هستند و کارهای مربوط به سرپرست را با هماهنگی کارلوس کروش انجام می‌دهند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    49 9
    آی لاو یو کارلوس
  • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    34 6
    با آرزوی موفقیت در جام جهانی
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    18 25
    حیف وقت که بخواهیم اخباراین میلیادرهارابخوانیم
    • ژوبین A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      7 1
      آقا زور پشت سرت که نیست
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    21 13
    از خط زدن بازیکنایی نظیر مهدی شرفی پدیده و حاج صفی که ضرر میکنه.. اونا یا تیم ملی؟