تسنیم نوشت:

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع مالی دولت بسیار محدود است، گفت:‌ زمینه استفاده از فاینانس در پروژه متروی قم وجود دارد ولی باید توجیه فنی لازم ارائه شده و تکلیف تامین ۱۵ درصد منابع نیز مشخص شود.

علی لاریجانی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به پروژه مترو در شهر قم گفت: زمینه استفاده از فاینانس در این پروژه وجود دارد ولی باید توجیه فنی لازم ارائه شده و تکلیف تامین 15 درصد منابع نیز مشخص شود تا این موضوع بتواند جنبه عملیاتی پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منابع مالی دولت بسیار محدود است گفت: شورای شهر قم نیز باید توقعات خود را به صورت معقول عنوان کند و برای تحقق این موضوع باید برنامه لازم در زمینه‌های مختلف انجام شود.

او گفت: نباید دسترسی مردم به حرم مطهر(س) سخت شود و مسئولان شهری باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

لاریجانی با اشاره به اینکه پروژه پیامبر اعظم در قم یک پروژه بسیار موفق بوده است گفت: باید در این مسیر مدارس و حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی ایجاد شود تا این موضوع بتواند به آبادانی و پیشرفت قم کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید باغ‌های داخل شهر حفظ شود، گفت: در این صورت چهره فرهنگی شهر در عرصه‌های مختلف حفظ می‌شود و این موضوعاتی است که باید شورای شهر و شهرداری قم به آن توجه کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350014

برچسب‌ها