فارس نوشت:

اکبر ترکان مشاور ارشد روحانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت.

ترکان که قائم مقام ستاد روحانی را در زمان انتخابات عهده دار بوده، به عنوان فرد نزدیک به رئیس جمهور امروز در جلسه شورای شهر پایتخت حضور یافت.

اکبر ترکان در حاشیه برگزاری آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در دوره سوم گفت : قالیباف دوست صمیمی بنده است که از سالها پیش وی را می‌شناسم.

وی در خصوص عملکرد محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: عملکرد وی مثبت و قابل دفاع است ضمن اینکه وی در اجرای پروژه‌های عمرانی بی‌نظیر بوده است.

ترکان اظهار امیدواری کرد: قالیباف در مدیریت و اجرای پروژه‌های مختلف با قدرت در تهران کار خود را شروع و به اتمام رسانده است که این یکی از شاخص‌های مهم محسوب می‌شود.

مشاور عالی رئیس‌جمهور در پایان گفت: بنده زمانی که استاندار ایلام بودم، قالیباف با سن 18 سالگی فرمانده تیپ بود که از همان موقع با وی آشنا بودم.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رها A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    18 10
    من تو انتخابات به روحانی رای دادم ولی به نظرم حیفه قالیباف از شهرداری کنار بره. من ده ساله تهران دانشجو هستم و کل دوران مدیریت قالیباف رو دیدم. واقعا کارهایی که کرد اصولی و زیر بنایی بود. بعیده کسی با این توانایی و پشتکار پیدا بشه.
    • مهیار IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
      2 0
      من 26 ساله تهران زندگی میکنم پدرم 44 ساله تهران زندگی میکنه پدر بزرگم 72 ساله تهران زندگی میکنه و اگر اجدادم رو حساب کنم خیلی سال میشه. شما که زمان کوتاهی تهران بودی لطفا نظر ندید. تهران در زمان آقای کرباسچی با الان قابل مقایسه نیست. یک شهر جنگ زده رو مدرن کرد. عقلش رسید تراکم بفروشه آیا الان راهی جز تارکم فروشی برای درآمد پیدا کردن؟ شهروند بیهقی زمان ایشان احداث شد و گسترش یافت. خودم با چشم دیدم توی میدان تجریش ساعت 2 شب روز قبل از عید داشت میدان رو سر و سامان میداد. یادمونه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    3 1
    سن 18 سالگی و فرماندهی تیپ........... بعضی ها مدیر متولد میشن!!!!!!
  • ارین IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
    0 1
    واقعااااااااااااامدیرن