واژگونی خودرویی که ۲ عضو شورای شهر بهشهر و خانواده‌هایشان در آن عازم مشهد بودند با مرگ همسر یکی از اعضای شورا و آسیب‌دیدگی یک نفر دیگر همراه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲ نفر از اعضای شورای شهر بهشهر که برای ماموریتی باید به مشهد سفر می‌کردند با خودروی شخصی خود و همسرانشان راهی مرکز خراسان رضوی شدند.
براساس این گزارش حوالی بجنورد، خواب‌آلودگی راننده، که خود عضو شورای شهر بهشهر است، موجب واژگونی خودرو شد که در این حادثه همسر «اکبرفخاریان» در دم جان باخت و همسر «اویس موسی‌پور» به شدت آسیب دیده‌است.
درحالی که هنوز پلیس راهنمایی و رانندگی علت و جزییات این حادثه را تشریح نکرده است گفته می‌شود که گویا عدم بستن کمربند توسط سرنشینان عقب موجب شده آن‌ها در حین واژگونی بیشتر آسیب ببینید.
همچنین خودرویی که این دو عضو شورای شهر با آن در حال سفر به مشهد بودند یک دستگاه «اوپیروس» بوده که با وجود داشتن کیسه‌های هوا نتوانسته از آسیب‌دیدگی سرنشینان عقب خودرو بکاهد.
این خودرو متعلق به «اویس موسی‌پور» بوده و براساس اطلاعات اولیه مربوط به این حادثه حدود ساعت ۵ تا ۶ صبح امروز، جمعه ۸ خرداد ۹۴ دچار سانحه شده است.
به گفته یکی از بستگان این عضو شورای شهر، گویا قرار براین بوده که «اویس موسی‌پور» و «اکبرفخاریان» با خودروی شورای شهر به این ماموریت بروند ولی ازآنجایی که قصد داشتند خانواده‌های خود را نیز همراه ببرند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده‌اند.
هنوز از وضعیت دیگر سرنشینان احتمالی و میزان خسارت و صدمه وارده به همسر «اویس موسی‌پور» اطلاعاتی به دست نیامده ولی حال عمومی وی را نامناسب گزارش کرده‌اند.

 

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =