تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد گفت: مذاکرات روشن بود و مقام معظم رهبری نیز حمایت کردند، اما اینکه قراردادی مخفیانه امضا شود و مردم در جریان نباشند و ببینند آمریکا بر همه چیز مسلط شده است صحیح نیست.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: محور در جبهه مقاومت ایران است و تمام مشکل آمریکا با ما همین محوریت جبهه مقاومت است، آمریکا با اسلام مشکل دارد چون آن را سنگ سر راه جهان‌خواری خود می‌داند و در عرصه سیاست هم مشکل این است که ایران را محور مقاومت می‌بیند.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جلسه قوه قضائیه ایشان فرمودند قوه قضائیه باید نسبت به مسائل حقوقی بین‌المللی نظام دخالت کند و وارد عمل شود، قوه قضائیه خوشبختانه اخیراً قاطعیت خود را در مبارزه با مفاسد فرهنگی و قضایی نشان داده و باید در قراردادهای بین‌المللی نیز ورود کند.

وی گفت: از ریاست قوه قضائیه انتظار داریم که قضیه این قرارداد‌ها به شکل رسمی پیگیری شود؛ از طرفی نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی این مسئله را تقاضا کنند و مردم را در جریان بگذارند که چه شده است، بعد از فیش‌های حقوقی این سونامی دومی نباشد. مردم در برابر خلاءهای اقتصادی خود از فیش حقوقی ناراحت شدند اما اگر بفهمند که پیگیری مسائل برجام سبب تسلط دشمن بر ما شده برای مردم ناگوارتر از این فشارهای اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تاکید کرد: مردم ما نشان دادند خلاءهای اقتصادی و مشکلات را تحمل می‌کنند اما ضعف اسلامیت جریان جدایی نظام را تحمل نمی‌کنند چراکه هزینه و شهید داده‌اند. برای مردم شفاف بیان کنید چه شده است. آمریکا برجام را به نتیجه رساند و در مقام اجرا دست به توطئه‌ می‌زند که روز به روز بر سلطه خود بیفزاید.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مذاکرات روشن بود و مقام معظم رهبری نیز حمایت کردند، اما اینکه قراردادی مخفیانه امضا شود و مردم در جریان نباشند و ببینند آمریکا بر همه چیز مسلط شده است صحیح نیست.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    3 5
    خودتو ناراحت نکن ،تو خوبی ،همه تو رو دوست دارن ،کسی تعقل و درایت و شخصیت ظریف رو دوست نداره
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    9 2
    تو رو به اون امام غريبي كه مجاورش هستي از طرف ما مردم حرف نزن، حرف ما و شما يكي نيست
    • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      1 7
      شما هم لطفا از طرف مردم حرف نزن بگو حرف من و شما یکی نیست شما بعد از گذشت حدود دو سال از امضای برجام وضعیت معاش بهتر که نشده هیچی بدتر هم شده. پس چرا هنوز چشمتون به دست آمریکا و ایادی ش تو ایرانه؟ مواظب باشید خسر الدنیا و الاخره نشید
  • ارش A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    8 2
    حضرت ایت الله لطفا اهسته تر قراردادمخفیانه تکرارفرمایشات حسین شریعتمداری ازشمابغیداست به نفع شماست بامدرک حرف بزنید ازمسئولیتتان سواستفاده نکنید
    • عاطفه IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      1 5
      آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است شما برین اخبار رو گوش بدید وتو سایت ها چرخی بزنید ببینید آخرین قرار دادی که هفته ی اخیر امضا شد و ایران پذیرفت چی بود