مهدی طارمی پس از توافق اولیه با پرسپولیس، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و حالا رسانه های ترکیه خبر از انتقال او به باشگاه ریز اسپور می دهند.

پس از حرف و حدیث های فراوان در خصوص مقصد نهایی مهدی طارمی آقای گل لیگ ایران، سرانجام در روز های اخیر اخباری در خصوص توافق او برای ماندن در پرسپولیس خیال هواداران این تیم را راحت کرد و در پی سفر این بازیکن به ترکیه قویا از سوی خود او و مدیر برنامه هایش اعلام شد که سفر طارمی به ترکیه فقط جنبه تفریحی داشته و به هیچ وجه برای مذاکره با تیم های ترک نبوده است. اما ساعاتی پیش سایت "GUNEBAKIS" ترکیه مدعی شد که طی چند روز آینده مهدی طارمی رسماً به تیم "ریز اسپور" ترکیه خواهد پیوست. در این سایت ترک آمده است: تیم کایکور ریز اسپور که نقل و انتقالات را با جذب اوزگور چک ترک و علی حوسنی عراقی آغاز کرده بود طی روز های آتی ماتوس برو اسلواک، مهدی طارمی ایرانی و اسماعیل العیساتی از مراکش را نیز جذب خواهد کرد. کایکور ریز اسپور در انتقالی بزرگ در آستانه جذب مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس ایران است و حکمت کارامان برای تقویت خط حمله تیم و ادامه سیاست جوانگرایی باشگاه در تلاش برای خرید این بازیکن است که طی روزهای نزدیک تکلیف آن روشن خواهد شد.

ناگفته نماند باشگاه ریز اسپور چندی پیش هم اعلام کرده بود که در ازای مبلغ ۸۰۰ هزار دلار خواهان جذب طارمی شده بود اما این بازیکن درخواست یک میلیون دلار کرده بود که مذاکرات را به بن بست رسانده بود. اما حالا به نظر می رسد طارمی پس از تجدید نظر برای پیوستن به این تیم لیگ برتری ترک راهی ترکیه شده است. مدير برنامه‌های مهدی طارمی نيز پيشنهاد ريز اسپور را تأييد كرده اما مدعی است كه هنوز توافقی بين طرفين حاصل نشده است.
گفتنی است رامین رضاییان هم در سفر به ترکیه طارمی را همراهی می کند که او نیز با باشگاه بورا اسپور ترکیه به توافقات اولیه دست پیدا کرده است.

 

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =