صادقی:اتاق‌‌‌های فکر تخریب دولت هدایت‌شده هستند /نباید روی اختلاس‌های میلیاردی دولت قبل سرپوش گذاشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است حرکت‌های به طور مستمر برای تضعیف دولت روحانی درحال انجام است.

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره فضاسازی‌ها و تشکیل اتاق فکر تخریب دولت، گفت: من از چند و چون این اتاق فکر خبر ندارم،‌ اما این تحرکات نشان می‌دهد که به هر حال از یک جایی هدایت می‌شود و هدایت شده هر لحظه یک موضوع را پیدا کرده و سروصدا راه می‌اندازند.

وی تاکید کرد: شواهدی که هست، نشان می‌دهد حرکت‌هایی به طور مستمر برای تضعیف دولت انجام می‌شود.

صادقی با بیان اینکه بحث‌هایی که علیه دولت مطرح می‍‌شود، در حقیقت فرار به جلو هست،‌ اظهار کرد: فساد دولت گذشته به طور ریشه ای و بنیادی در همه بخش‌ها وجود داشت. اختلاس‌های کلان که اعداد و ارقام را بی‌معنا کرده و گوش ملت دیگر نسبت به شنیدن میلیارد و هزار میلیارد حساسیتش را از دست داده است.

نماینده مردم تهران درباره دلیل پررنگ کردن فیش های حقوقی و ساختن شایعاتی علیه دولت گفت: برای اینکه تخلفات خود را جبران کنند دنبال چنین موضوعاتی می‌گردند.

وی تاکید کرد: البته من بدبودن ارقام بزرگ در فیش های حقوقی را انکار نمی‌کنم و تاکید دارم که در هر دولتی که خلافی وجود دارد باید با آن برخورد شود اما نباید برخورد گزینشی داشته باشیم. اینطور نباشد که روی اختلاس‌های میلیاردی سرپوش بگذاریم و بگوییم کشش ندهید و فیش‌های حقوقی را با این شدت دنبال کنیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه مسلما برای سال آخر دولت برنامه دارند و مسائل مطرح شده تا حد زیادی انتخاباتی است، تصریح کرد: چشم و گوش مردم باز است و بعید می‌دانم اینگونه شایعه‌سازی‌ها روی افکار عمومی تاثیری داشته باشد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    26 2
    این جدالها یک درصدش هم برای مردم نیست فقط جهت گل آلود کردن آب و صید ماهی چاق و چله تری هست. والسلام
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 1
    داداش بسه خواهشا توجیه. ما مردم از شما که نماینده ایم می خواهیم مرد باشید و همه اختلاس های این دولت، دولت قبل، دولت قبل تر، دولت قبل تر تر و ... رو رو کنید و هر کسی که اختلاس کرده مجازات کنید، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و چه اعتدال گرا در ضمن بهتره اول هر کس از خودش شروع کنه، شما اول برو ببین اون هزینه حق اوقات فراغت فرزندان را هم لیستیتون چطور خرج می کرده و بعد برو سراغ دولت قبل.
  • بی نام RU ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 0
    درون مجلس هم اتاق فکر فرضی نفوذ داشت که فقط یک نماینده اصلاح طلب برای حضور در کمیسیون فرهنگی داوطلب شد؟ فرصت چهار ساله ای که در اختیارتان قرار گرفته را غنیمت بدانید و بجای عذر و گله و شکایت از دشمن فرضی به اصلاح واقعی بپردازید. برای شروع میتوانید از جدا کردن امور مسکن و شهرسازی از امور راه و ترابری شروع کنید چون این ادغام نابخردانه به بهانه کوچک سازی دولت، توان برنامه ریزی دقیق و واکنش سریع وزیر را کاهش داده و فرصت تفحص و پرسش نمایندگان مجلس را بسیار محدود کرده است.
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    در بی لیاقتی و فساد دولت قبل شکی نیست ،،،،، ولی لطفا شما کارنامه 3 سال خود را ارایه دهید
  • حیدر A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 1
    خواهیم دید که چطور چند ماه بعد شما هم ساکت خواهید شد.فراکسیون امید از رای مردم انگلیس و امانت داری سیاست مداران انگلیسی درس بگیرند که جز رای مردم و احترام به رای مردم هیچ راه بهتری برای دور ماندن از انواع فسادهاومشکلات مملکت وجود ندارد.
  • هموطن A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 0
    شما درست میفرمایید چشم وگوش مردم بازاست انشاءالله همین مردم در اینده نزدیک در انتخابات ریایت جمهوری قاطعانه جوابتان را خواهند داد
  • یوسف A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    2 1
    آفرین دکتر صادقی.........ممنوم که با آزادگی از رای ما حفاظت کردی.
  • ص RO ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    تاثیر که داره این شایعات اما اگر دولت بجای لا پوشانی سریعا اقدام بکنه وافراد و قوانین فساد انگیز را کنار بزنه مردم هم اینها را می بینند و میشنوند مخفی کردن معضلات کشور بنفع کشور و مردم نیست. پس از افشا گری نحراسید