اقتصادنیوز نوشت: قیمت آپارتمان‌ها با توجه به محله، امکانات، متراژ، سن بنا و... با یکدیگر فرق دارند، یکی دیگر از ویژگی‌های یک واحد مسکونی که در قیمت آن تاثیر دارد واقع شدن آن واحد در طبقات مختلف است.

ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدهای موجود در طبقه زیرهمکف به ترتیب در محله‌های پیروزی و شهرک غرب واقع شده‌اند که با قیمت‌های هر متر مربع 1.58 و 10.9 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

قیمت آپارتمان‌ها با توجه به محله، امکانات، متراژ، سن بنا و... با یکدیگر فرق دارند، یکی دیگر از ویژگی‌های یک واحد مسکونی که در قیمت آن تاثیر دارد واقع شدن آن واحد در طبقات مختلف است، برای مثال قیمت واحد‌های طبقات بالایی ساختمان‌هایی که آسانسور دارند بیشتر از واحدهای پایینی است و همین‌طور بالعکس قیمت واحدهای پایینی ساختمان‌هایی که آسانسور ندارند بیشتر از واحدهای بالایی است، اما قیمت واحدهای زیر همکف همیشه ارزان‌تر از سایر طبقات است.

به گفته یکی از مشاوران املاک قیمت برخی از این واحدها نسبت به طبقات بالایی همان ساختمان چیزی حدود یک میلیون تومان در هر متر مربع ارزان‌تر است.

در شهر تهران بسیاری از واحدهای واقع در طبقه زیرهمکف با قیمت‌های ارزان‌تری نسبت به سایر طبقات همان ساختمان به فروش می‌رسند.

در میان این خانه‌ها ارزان‌ترین مربوط به واحدی 60متری و 20 سال ساخت در محله پیروزی با قیمت هر متر مربع یک میلیون و 580 هزار تومان و گران‌ترین مربوط به واحدی 313متری و 20 سال ساخت در محله شهرک غرب با قیمت هر متر مربع 10.9 میلیون تومان است که به ترتیب با قیمت کل 95 میلیون تومان و سه میلیارد و 411 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =