ایسنا نوشت:معاون حقوقی رییس‌جمهور با اشاره به پرونده شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری، اظهار کرد: آقای جهانگیری دفاعیه مورد نظر خودشان را تهیه کرده اند.

 الهام امین‌زاده پس از جلسه امروز (یکشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پرونده شکایت محمود احمدی‌نژاد از معاون اول رییس‌جمهور، گفت: آقای جهانگیری خودشان در حال انجام دفاعیه خود هستند و دفاعیه مورد نظر خودشان را تهیه کرده‌اند و کار دفاع‌شان را انجام خواهند داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکایت دیگری غیر از شکایت از جهانگیری به دست شما رسیده است یا خیر؟ گفت: خیر شکایت دیگری به دست ما نرسیده است.

معاون حقوقی رییس‌جمهور همچنین درباره پرونده‌ تخلفات در دولت گذشته نیز تصریح کرد: پرونده افرادی که در دولت قبل بودند و الان در حبس هستند در حال تکمیل است. همچنین پرونده تخلفاتی که در گذشته در نهاد ریاست جمهوری اتفاق افتاده درحال تکمیل است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    53 34
    دولت قبل کلا خلاف بوده دیگه
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    56 41
    دفاعیه جهانگیری درمقابل شکایت احمدی نژاد آماده شد............................. مرسی .ولی مهمترین شکایت مردم ایران از ایشان است ..............ان شکایت را کجا ببریم وبی کی شکایت کنیم ......................من شاکی هستم .زندگی من وخانواده ام را
  • عزیز A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    2 0
    اگه میشه یه مناظره در تلوزیون ترتیب بدید که این اقایون روبروی مردم حرف بزنند