حاشیه های شکست استقلال در دربی هنوز تمامی ندارد.

به گزارش خبرورزشی؛شکست در دربی و حساسیت بازی ذوب‌آهن در جام حذفی، سرمربی استقلال را مجبور کرد تا بازیکنانش را به رختکن بکشد: «هر حرفی دارید بزنید مشکل چیست؟ روبه‌روی‌‌تان ایستاده‌ام. هر مشکلی هست به من بگویید.» 

اين درخواست سرمربي از بازيكنان بحث‌هايي را ديروز در رختكن استقلال پيش از تمرين در پي داشت...

انتقاد برهاني و جواب سرمربي
آرش برهاني جزو منتقدان بود و گفت: «بايد بيشتر تمرين كنيم» كه در اين لحظه دستياران سرمربي استقلال گفتند: «تمرينات مشكلي ندارد. سرمربي سال‌ها با اين تمرينات استقلال و سپاهان را قهرمان ليگ‌ برتر كرده است.» همچنين سرمربي استقلال هم در واكنش به اين انتقاد گفت: «ايراد از تمرينات نيست.»

مشكل حرف‌هاي شما نيست!
اغلب بازيكنان استقلال به جز اميرحسين صادقي كه كاپيتان تيم است اعتقاد داشتند استقلال نياز به يك بازيكن بزرگ دارد كه تيم را رهبري كند و ديگر بازيكنان هم از او حرف‌شنوي داشته باشند. همچنين بازيكنان گفتند بايد به آنها احترام گذاشته شود. سرمربي استقلال اما در پايان حرف‌هايشان گفت: «مشكل چيزهايي نبود كه گفتيد. مشكل اساسي ما يك چيز است. اينكه شما خودتان نيستید. مشكل ملي‌پوش‌هاي ما هستند كه در حد و اندازه خودشان نيستند.»

صادقي به فكر خودت باش!
اميرحسين صادقي در جلسه دیروز به سرمربي تيمش گفت: «ما مي‌دانيم شما تحت فشار هستي. پيشكسوت‌ها عليه‌‌تان مصاحبه مي‌كنند و خيلي تحت فشار قرار گرفته‌‌ايد.» در اين لحظه سرمربي رو به صادقي كرد و گفت: «شما به فكر خودت باش، من اصلاً هم تحت فشار نيستم!»

تذكر به آندو و ابراهيمي
سرمربي استقلال به اميد ابراهيمي و آندرانيك تيموريان‌ گير داد و رو به آنها گفت: «خراب كرديد. پشت‌‌تان خالي بود. هر توپي كه مي‌انداختند رد مي‌شد. شما دو تا اندازه يك نفر كار نكرديد. جفت‌‌تان هم كه مثلاً ملي‌پوش هستيد.»

حركت عجيب سرمربي استقلال
ادامه صحبت‌ها در رختكن!

‌ سرمربي استقلال، پيش از آغاز تمرين روز گذشته دقايقي براي بازيكنانش صحبت كرد اما ناگهان تصميم گرفت صحبت‌هايش را در رختكن ادامه دهد! محور صحبت‌هاي سرمربي آبي‌پوشان نيز مسابقه گذشته با پرسپوليس و ديدار پيش‌رو با ذوب‌آهن بود و اين كه در صورت برد در اين مسابقه و پيروزي پرسپوليس مقابل گل‌گهر، شاهد تكرار دربي در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي نيز خواهيم بود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =