شکست پرسپولیس مقابل سایپا در غیاب دوربین های تلویزیونی/ پیروزی صبا مقابل گسترش فولاد

در روزی که فدراسیون فوتبال به دوربین ها اجازه نداد وارد ورزشگاه ها شوند، پرسپولیس به سایپا باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر تحت تاثیر عدم ورود دوربین ها به ورزشگاه ها بود. فدراسیون فوتبال سر قولی که داده بود ایستاد و اجازه نداد دوربین ها وارد ورزشگاه شوند. به همین دلیل مسابقات از تلویزیون پخش نشد.
در چنین شرایطی پرسپولیس به مصاف سایپا رفت. پرسپولیسی ها که تا پایان هفته یازدهم در رده نهم جدول قرار داشتند برای رساندن خود به رده های بالاتر باید مسابقه را می بردند. اما تعطیلات طولانی مدت لیگ هم به این تیم کمک نکرده تا خودش را به سطح تیم های بهتر برساند.
پرسپولیس در نیمه اول نه گل خورد، نه گل زد. اما در نیمه دوم سایپا توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. این تیم در دقیقه 62 توسط میلاد میداودی به گل رسید. این در شرایطی بود که از دقیقه 51 هم پیام صادقیان به جای احمد نورالهی وارد زمین شده بود.

در مسابقه همزمان، صبای قم میزبان گسترش فولاد بود. جلال‌الدين علي‌محمدي در دقیقه 65 اولین گل مسابقه را برای صبا زد. این تنها گل این دیدار بود و صبا با پیروزی یک بر صفر به سه امتیاز مسابقه دست یافت تا 19 امتیازی شود.

امروز همچنین استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان هم به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان با این تساوی به ترتیب 12 و 9 امتیازی شدند.

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =