خانه ملت نوشت:

تعدادی از کارگزاران مخابرات روستایی صبح امروز در مقابل درب شمال مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تعدادی از کارگزان مخابرات روستایی به علت عدم عقد قرارداد مخابرات با آنها صبح امروز در مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته یکی از این کارگزاران بر اساس مصوبه مجلس شوری اسلامی در سال 1385 و طبق بند 86 قانون بودجه سال های 1392 و 93 باید شرکت مخابرات با کارگزاران روستایی قرار داد می بست اما تاکنون اقدامی در این راستا انجام نداده است.

او در پایان خاطر گفت: امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به اقدامات لازم برای رفع مشکلات کارگزاران روستایی کشور انجام دهند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    16 0
    اونجا که کسی جواب نمیده...
  • کارگزار رروستایی A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    4 0
    با سلام.. 10 هزار نفر از کارگزاران عزیز وزحمتکش مخابرات در روستاهای سر تا سر کشور در بدترین شرایط با حقوقی ماهیانه200الی300 هزرتومان با سابقه کاری20سال به بالا مشغول کارند..بعد از خصوصی سازی چه ظلمها که به این قشر زحمتکش روا داشتندوتا به امروز کسی پاسخگوی فریاد این مظلومان نیست . خواسته این قشر چیزی جز دریافت حداقل حقوق مصوب قانون کار است که شرکت مخابرات با آن در آمد افسانه ای حاضر به پرداخت دست رنج این عزیزان نیست...جالب اینجاست که تمام کارگزاران در مخابرات روستایی در سرتاسر ایران عزیز واسلامی جهت رفع خراب مشترکین وسایر کارها از وسیله نقلیه شخصی خود که بیشتر موتور سیکلت است استفاده میکنند که این حقوق ناچیز200الی300هزارتومانهزینه بنزین واصطحلاک وسیله شان هم نمیشود.لطفاپیگیر باشید
  • محمود A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    2 0
    اگرجواب داده بودن تاحالاداده بودن 20سال است من عمرجوانیم رادرفترمخابرات روستا تلف کردم بدون بیمه الان دیگه به من جای دیگه کارنمیدن امیدوارم این نمایندهگان به ماجواب منفی بدن