جنتی و یونسی در تبریز از این آثار رونمایی کردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار ویژه رئیس جمهور همزمان با آیین افتتاح همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار از ۷ کتاب با محوریت استاد شهریار رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با آیین افتتاح همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار، هفت کتاب با محوریت زندگی و آثار محمدحسین بهجت تبریزی، شهریار ملک سخن توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

کتاب «شاهد شعر» مجموعه مقالات همایش بین‌المللی فرهنگ مردم در شعر استاد شهریار، کتابشناسی استاد شهریار به کوشش «ابوالفضل علیمحمدی، ریحانه کلهر و فرشید سادات شریفی»، کتاب «شهریار در شعر معاصر» نوشته‌ی «صمد رحمانی»، کتاب «فرهنگ اعلام اشعار شهریار» نوشته‌ی «ابوالفضل علیمحمدی»، کتاب «به گزین اشعار شهریار» به کوشش «اصغر فردی»، کتاب «گردشگری ادبی» نوشته «میکائیل رسول‌زاده» و فصلنامه‌ی «فرهنگ آذربایجان» به کوشش «حمید سفیدگر شهانقی» هفت مجموعه‌ رونمایی شده در این آیین بودند.

همایش بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار با محوریت علمی «فرهنگ مردم در شعر استاد شهریار» با حضور مقامات کشوری و استانی و همچنین جمعی از شهریارپژوهان و اصحاب فرهنگ و ادب از داخل و خارج کشور، بیست و ششم و بیست و هفتم شهریورماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =