سایت فوتبال ایران نوشت:

جواهیر سوکای در اولین بازي تیمش در فصل جدید، برابر پیکان تنها 20 دقیقه بازی کرد اما در همین دقایق هم توانست تاثیرگذار و زننده دومین گل تیمش باشد.سوكاي در مورد اين بازي،گلي كه زد و مسائل مختلف ديگر به سوالات فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

یک شروع خوب برای تو و سپاهان.در مورد بازي صحبت مي كني؟

سپاهان در هر دو نیمه خیلی بهتر از پیکان بازی کرد.حتی می توانست به گل های بیشتری هم برسد.در دو ماه اخیر خیلی سخت تمرین کردیم و حالا وقت آن رسیده که نتیجه زحمات مان را ببینیم.این تازه اولش است و رفته رفته بهتر هم می شویم.پیکانی ها در این بازی خوش شانس بودند که گل های بیشتری دریافت نکردند.بیشتر از اینکه برای خودم خوشحال باشم برای سپاهان و هوادرانش خوشحالم.

20  دقیقه حضور در زمین و زدن یک گل.بی جهت نیست که هواداران لقب جواهر را به تو داده اند!

هر چه دارم از این هواداران است.حتی وقتی در زمین هم نبودم مرا تشویق می کردند و همین باعث می شد انگیزه بالایی پیدا کنم.می دانم که چقدر مرا دوست دارم و این برایم خیلی با ارزش است.به خاطر شادی آنها و موفقیت تیم است که تلاش می کنم و هدفی جز این ندارم.دوست داشتم لیگ را با گلزنی شروع کنم و خوشبختانه همینطور هم شد.گلم را تقدیم به هواداران می کنم و از این به بعد هر گلی که بزنم برای آنهاست.

البته قبل از این گل هم نزیک بود دروازه پیکان را باز کنی اما نشد؟

واقعا حیف شد نتوانستم آن پاس خوب خلعتبری را تبدیل به گل کنم.خودم هم افسوس خوردم.پاس خوبی بود.ای کاش گل می شد.

به نظرت می توانی به این روند ادامه بدهی؟

فصل گذشته آن مصدومیت بد مانع از این شد تا فصلی خوب را سپری کنم.اما برای فصل جدید می خواهم آن روزهایی که نبودم را هم جبران کنم.از اینکه در کنار شروع خوب سپاهان،لیگ برای من هم خوب شروع شد خوشحالم.تلاش می کنم تا این فصل از موقعیت هایی که برایم فراهم می شود نهایت استفاده را ببرم.

خيلي ها از خط حمله سپاهان به عنوان کابوس مدافعان لیگ یاد نام می برند؟

بله.واقعا هم همینطور است.بهترین نفرات را در اختیار داریم.البته فقط در خط حمله اینطور نیستیم.سپاهان این فصل در تمامی پست های بهترین ها را در اختیار دارد.امسال یک تیم فوق العاده ایم.لیگ را با صدرنشینی شروع کردیم و با قهرمانی هم به پایان می رسانیم.

راستی،از اینکه فیکس نبودی ناراحت نیستی؟

خير،ناراحت نيستم و مهم موفقیت سپاهان و مثمر ثمر بودن است.زمانی هم که خلعتبری سپاهانی شد گفتم که اگر 8 مهاجم هم داشته باشی نگران نمی شوم.اتفاقا رقابت کردن را دوست دارم.چه 10 دقیقه باشم چه 90 دقیقه.مهم این است بتوانم برای تیمم تاثیرگذار باشم که خوشبختانه در بازی اول همینطور هم شد.وقتی می بینم تیمم حتی در نبود من هم موفق می شود خوشحال می شوم.اینطور نیست که به خاطر نیمکت نشینی خودم بخواهم نسبت به موفقیت های تیم هم بی اهمیت باشم.

این هفته به مصاف گسترش خواهید رفت.پیش بینی ات از این بازی چیست؟

بازی در تبریز همیشه سخت است چه برابر تراکتور باشد و چه مقابل گسترش.این فصل به دنبال جبران ناکامی های فصل گذشته خواهیم بود و به همین خاطر برابر هر حریفی برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت.به تبریزی هم می رویم تا با دست پر بازگرديم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =