تازه ترین پیش بینی در رابطه با قیمت طلای جهانی/ آینده قیمت طلا

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته قیمت طلا در بازارهای جهانی روند نزولی خود را ادامه خواهد داد.

قیمت طلا در بازارهای جهانی بار دیگر با قیمتی کمتر از 1300 دلار برای هر اونس خبرسازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قیمت طلا در حالی به زیر 1300 دلار رسیده که در نظر سنجی هفته گذشته کیتکو اکثریت کارشناسان پیش بینی کرده بودند قیمت این فلز گران بها در بازارهای جهانی کاهش پیدا خواهد کرد.

در تازه ترین نظر سنجی کیتکو که به پیش بینی قیمت طلا در هفته پیش رو پرداخته بار دیگر اکثریت کارشناسان شرکت کننده در این نظر سنجی به گزینه روند کاهشی قیمت طلا رای داده اند.

در نظرسنجی این هفته 24 نفر از 37 کارشناس ارشد اقتصادی و فعالان بازار طلا شرکت کرده اند که 12 نفر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که قیمت طلا طی روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد.

همچنین 8 نفر از کارشناسان نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و 4 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا هفته آینده با تغییر چندانی روبرو نخواهد شد. بر این اساس 50 درصد شرکت کنندگان در تازه ترین نظر سنجی در رابطه با قیمت طلا بر این باورند که قیمت این فلز گران بها کاهش پیدا خواهد کرد. این در حالی است که 33.3 درصد اعتقاد دارند قیمت طلا افزایش پیدا خواهد کرد. 

گفتنی است بر اساس گفته های برخی تحلیل گران بازار طلای جهانی مهمترین عامل موثر بر کاهش قیمت طلا در روزهای آینده انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا خواهد بود.

 

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =