پیام تسلیت آیت الله صافی و آیت الله مکارم شیرازی برای مرحوم عطاردی

آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی، درگذشت مرحوم عزیز الله عطاردی، کتاب شناس و مولف برجسته تاریخ و حدیث را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، متن پیام تسلیت این دو مرجع تقلید به شرح زیر است:

پيام آيت الله صافي

«رحلت محدّث عالي مقام و انديشمند بزرگ ديني مرحوم حجة الاسلام و المسلمين آقاي حاج شيخ عزيز الله عطاردي رحمة الله عليه موجب تأسف و تأثر گرديد.

از آن استاد فرزانه، آثار ارزشمندي باقي مانده كه همه دلالت بر عظمت فكري و مقام بلند علمي آن مرحوم مي كنند. جمع آوري مسانيد حضرات ائمه معصومين سلام الله عليهم اجمعين كه با زحمت بسيار زياد و تلاش فوق العاده ايشان شكل گرفته، از آثار ماندگار و باقيات صالحات است.

حقير اين مصيبت را به جوامع بزرگ علمي و خاندان محترم ايشان تسليت گفته و رضوان و رحمت الهي براي آن فقيد سعيد از خداوند متعال مسألت دارم.»

پیام تسلیت آیت‌الله مکارم‌شیرازی

«فقدان اسفناک حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عزیزالله عطاردی که از محققان برجسته شیعه بود، موجب نهایت تأسف گردید.

این عالم برجسته در دوران خود آثار تحقیقاتی زیادی از خود به یادگار گذاشت، محققی سخت‌کوش و عالمی فرزانه و اندیشمندی پرکار بود که هرگز قلم را به زمین نگذاشت و آثار با ارزش فراوانی از خود به یادگار نهاد.

فقدان اسفناک این محقق برجسته را مخصوصاً به حوزه علمیه خراسان و تمام علاقه‌مندان به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همگی از خداوند خواهانم.»

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =