تسنیم نوشت:

دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به دیدار شب گذشته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با وزیر علوم گفت: فرجی دانا در پاسخ به انتقاداتی در خصوص انتصابات وزارت علوم از توفیقی حمایت کرد.

علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با تسنیم با اشاره به دیدار شب گذشته نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی با وزیر علوم اظهار داشت: جلسه خوبی بود و اینکه زمینه‌ای فراهم شود تا دانشجویان بتوانند به شکل حضوری دغدغه‌های خود را به وزیر علوم بیان کنند اتفاق خوبی است.

وی افزود: دانشجویان در این دیدار سوالاتی را مطرح کردند، برخی از سوءتفاهم‌ها برطرف شد و برخی از سوالات نیز پاسخ داده شد همچنین به برخی از انتقادات پاسخ دادند که ما درباره تعدادی از آن‌ها قانع شدیم.

این فعال دانشجویی افزود: وزیر علوم به برخی از مسائل درباره انتصابات در معاونت‌ها و روسای دانشگاه‌ها پاسخ دادند و تاکید کردند روسای دانشگاه‌ها سابقه علمی دارند و به دور از حاشیه هستند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت یاداور شد: مسائلی نیز درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی مطرح کردند که معاون فرهنگی ایشان بر فعالیت و شکل گیری آن‌ها بر اساس قانون تاکید کردند.

وی گفت: وزیر علوم تاکید داشت که درباره همه انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام صورت داده است و وزارت اطلاعات نیز به آن‌ها پاسخ مثبت داده است.

بیانی خاطرنشان کرد: دانشجویان درباره انتصاب افرادی که در فتنه ۸۸ فعال بودند در وزارت علوم به خصوص در جایگاه مشاور و معاون وزارت علوم انتقاداتی را مطرح کردند و وزیر تاکید کرد این افراد پس از سخنان مقام معظم رهبری اقدامی نکردند کسانی که در زمینه منصوبین وزارت علوم در این خصوص ادعایی دارند سند بیاورند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به انتقاد دانشجویان از تحرکات توفیقی گفت: آقای وزیر از عملکرد توفیقی دفاع کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    26 1
    درودبروزیرشجاع علوم یک ملت پشتیبان توست.
  • علی A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    1 25
    سلام.چرا رییس دانشکاه سبزوار رو از فتنه گرها گذاشتن؟
    • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      14 0
      شما جز بورسها هستی یا فایلات هستن از این آمار بورسها خجالت بکشید درود بر وزیر علوم نباید سر سوزنی کوتاه بیاید باید لیست بورسها منتشر شود
  • ایرانی A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    18 2
    درود بر فرجی دانا
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    20 1
    کار درستی انجام داده اند