گفت‌و‌گوی ویژه با کیمیایی، مهرجویی و عطاران در یک مجله تصویری / بازگشت جیرانی به دنیای سردبیری

مجله تصویری «سی و پنج» به سردبیری فریدون جیرانی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شماره صفر این مجله تصویری با همکاری گروه قبلی برنامه «هفت» تولید شده است. جیرانی در برنامه «هفت» و همچنین هفته‌نامه سینما مسئولیت سردبیری را برعهده داشت.

دست‌اندرکاران تولید این مجله تصویری در توضیح آن، روی جلد نوشته‌اند: «دوران ورق زدن مجله‌ها به سرآمده حالا دیگر می‌توانید کنترل به دست بگیرید و مجله مود علاقه‌ خود را تماشا کنید. شماره صفر مجله سینمایی سی و پنج هم‌اکنون پیش روی شماست تا نوعی دیگر از مجله سینمایی را تجربه کنید و از سال 93 همراه با ما باشید.»

در شماره صفر این مجله موضوع بازیگری مورد بررسی قرار گرفته است و سرمقاله نیز با این موضوع نوشته شده است. مهدی فخیم‌زاده کارگردان سینما که در فیلم جدید بهروز افخمی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بازی کرده، مهمان ویژه بخش پرونده است.

گفت‌و‌گوی ویژه با مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و رضا عطاران از دیگر بخش‌های این مجله تصویری است.

آیتم‌هایی ویژه آخرین رویداد سینمایی یعنی جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر نیز در شماره صفر این مجله با عناوینی چون روایتی از افتتاحیه جشنواره،حاشیه‌های 10 روزه جشنواره، روایتی از اختتامیه جشنواره،جشنواره و چهره‌ها و همچنین در بخش ویژه‌ای پیش بینی فروش فیلم‌ها را گنجانده است که در آن با سرتیپی، فرجی و شایسته صحبت شده است.

حمید پنداشته و محمد نجار صراف تهیه‌کنندگی این مجله تصویری را بر عهده دارند و احسان ظلی‌پور به‌عنوان دبیر تحریریه، آرش اعلامی و مسعود رفیع‌زاده مدیران هنری و حامد بدیعی و غزال اعلامی عکاسان این مجله تصویری هستند.

تصویرگستر پاسارگاد توزیع این مجله تصویری را بر عهده دارد و کمپانی کداک حامی آن است.
57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    18 0
    کمپانی کداک که چند سال پیش ورشکست شد رفت پی کارش چطور حامی اینا شده؟
  • محمد رضا شوقی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    27 2
    دلمان برای آقای جیرانی وآن خنده هایش تنگ شده بود ،خوشحالیم که ایشان راهش راپیدا کردند، امیدواریم ایشان در این مجله تصویری موفق باشند.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    2 0
    خوشبختانه معنای ورشتگی در آن طرف مرزها با اینجا تفاوت داره . کمپانی های ورشکسته تنها بخش اعظم تولیدات خود را واگذار می کنند. و فعالیت سود ده آنها ادامه پیدا می کند. نظیر کداک / فورد / جنرال موتورز / نوکیا...