شرکت موتورسیکلت‌سازی برامو با عرضه دو مدل الکتریکی امپالس و امپالس-آر تا پاییز 2014/1393، بازار کشورهای اروپایی و آسیایی را هدف گرفته است.

سولماز گرئی: برامو ( Brammo ) دو مدل Empulse و Empulse R را برای عرضه در سال 2014 / 1393 به روزرسانی کرده است. هر دو مدل دچار کاهش وزن 4.5 کیلوگرمی شده و به ابزارآلات جدید و تایرهای کونتی SportAttack 2 مجهز شده‌اند. از بسیاری جهات Empulse به مدل سال گذشته شباهت دارد اما حالا با قوانین اروپا تطبیق داده شده و به زودی به کشورهای اروپایی نیز قدم می‌گذارد. قیمتEmpulse 2014، 17هزار دلار رقم زده شده در حالی که مدل R 2هزار دلار بیشتر هزینه در پی دارد.

امپالس از بسیاری جهات به مدل 2013 شباهت دارد؛ موتور آن به واسطه آب خنک می‌شود و به یک جعبه دنده 6 سرعته مجهز شده که شتاب بی‌نظیری به آن بخشیده است. بیشینه سرعت آن 177 کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر راحتی بیشتر، شتاب‌گیری بهتر و بیشینه سرعت کمی‌بالاتر، جعبه دنده 6 سرعته منجر به صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌ها نیز شده است.

هر دو مدل از ویژگی شارژ سریع سود می‌جویند، بدین معنی که در مدت زمان 2 ساعت در یک ایستگاه شارژ عمومی سطح 2 یا در طول شب در منزل، از 20 درصد تا 80 درصد شارژ می‌شوند. در حالت الکتریکی مدل امپالس مصرف سوختی معادل 0.54 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد داشت.

دو رنگ جدید به پالت تولید رنگ اضافه شده‌اند و رنگ‌های زرد و نقره‌ای نیز به گزینه‌های رنگ مشکی و قرمز پیوسته‌اند. از طرف دیگر پک باتری‌های قابل تشخیص امپالس از نو طراحی شده و نیکل‌اندود شده‌اند.

در مدل‌های 2014 همچنین یک داشبورد مجهز به ال.سی.دی به چشم می‌خورد که نمایش‌گرهای سرعت، دور موتور، شارژ باتری، مصرف انرژی و مسافت طی شده را در بر دارد.

در مجموع کاهش وزن 4.5 کیلوگرمی مدل‌های جدید تاثیر چندان بسزایی بر سواری آن‌ها نگذاشته، اما به لطف تایرهای کنتیننتال جدید احساس اطمینان بیشتری در سواری ایجاد شده است. تایرهای کونتی SportAttack 2 از یک ترکیب مشابه در سراسر تایر سود می‌جویند، اما میزان سایش و قدرت چسبندگی آن‌ها با استفاده از حرارت‌دهی متفاوت به مرکز و آج‌ها در طول فرآیند قالب‌ریزی کنترل شده است. بدین ترتیب طول عمر تایرها بیشتر شده و قابلیت چسبندگی نیز افزایش یافته است. در یک کلام سواری با امپالس بسیار لذت بخش تر شده و عملکرد آن در پیچ‌ها مثال‌زدنی است.

5353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    75 7
    فقط موتور گازی اونم پژو باک عقب
    • پیک موتوری IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
      3 0
      ولی ترک عقبش مناسب برای بار زدن نیست . نپسندیدم همین موتور 125 سی سی مصرف صدی 4 خودمون خوبه
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    12 5
    پنجاه و یک میلیون تومان پول یک موتور الله اکبر
    • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      11 0
      بنزین که شد لیتری 3000 تومن خونتو میفروشی ااز همینا می خری
    • بی نام RO ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
      14 4
      دلت خوشه تا بیاد اینور میشه 150 میلیون
    • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
      2 0
      بنزین اگه 3000 تومان حساب کنی. بعد از حدود پانصد هزار کیلومتر تازه به سود دهی میرسه. البته من با اینکه معیار فقط پول باشه مخالفم. امنیت مهمتر از پوله.
  • سپهر EU ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    14 2
    فقط میتونم بگم روحانی مچکریم .
  • amir IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    16 0
    ما چی سوار میشیم اونا چی
  • smmgh A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    4 0
    ما آمپاس سوار می شیم اونا آمپالس
  • بی نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    3 0
    ما تو آمپاسیم اونا سوار آمپالس
  • ورامین IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    1 1
    اصلا بدرد نمی خوره فقط cdiخودمون
  • saeed EU ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    1 1
    تو ایران به درد میخوره