مهر نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: عدالت در توزیع خدمات یکی از راهبردهای اصلی ماست.

 سید تقی نوربخش در جلسه اقتصاد مقاومتی در خرم آباد، توزیع عدالت در خدمات، وفای به عهد و راستگویی را راهبرد دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: پروژه های سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای دسترسی عادلانه بیمه شدگان به امکانات و خدمات درمانی راه اندازی می شود.

او گفت: یکشنبه سیاه در اتاق مدیرعامل این سازمان اتفاق افتاد و تصاویر ضبط شده یک ارباب رجوع از این اتاق، در صحن مجلس پخش شد که در تاریخ این سازمان بی نظیر بود.

نوربخش ادامه داد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی از حاشیه ها رها شده در حالی که طی هشت سال دولت گذشته، هشت مدیر عامل از یک ساله تا یک ماهه برای این سازمان منصوب شد.

او با بیان اینکه در هفته تامین اجتماعی امسال ٤٠ پروژه درمانی و بیمه ای در کشور افتتاح یا ساخت آن آغاز شد، تاکید کرد: تمامی این پروژه ها در نقاط محروم کشور در نظر گرفته شده است.

نوربخش گفت: فقط به افتتاح فیزیکی پروژه ها توجه نمی کنیم بلکه آنها را تجهیز می کنیم تا به بیمه شدگان خدمات مطلوب ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در سال جاری، ٥٢ هزار میلیارد ریال، معادل ١,٥ برابر یارانه ها بابت ایفای تعهدات این سازمان پرداخت می شود.

نوربخش گفت: از این میزان ٣٤ هزار میلیارد ریال پرداخت مستمری ، ١٤ هزار میلیارد ریال بابت درمان و ٢ هزار و ١٠٠ میلیارد ریال برای بیمه بیکاری لحاظ شده و ٢,٥ درصد نیز برای فعالیت های لجستیک هزینه خواهد شد که این میزان بدون اتکا به نفت و کمک های دولت تامین می شود که مصداق عمل به اقتصاد مقاومتی است.

او ادامه داد: هم اکنون به جز دانشگاه هایی که وارد طرح تحول سلامت نشده اند، مابقی دانشگاه های علوم پزشکی طلبی از سازمان تامین اجتماعی ندارند و بیمه سلامت نیز ٧٨ درصد هزینه ها را پرداخت می کند.

42236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =