سید محمد موسوی، بهترین مدافع دنیا معتقد است ایران با شکست ایتالیا 6 امتیازی شد.

مهری رنجبر: او حالا شک ندارد که اعتماد به نفس تیم بالا رفته .سید می گوید:«بازی خیلی خوبی بود. احتمال برد می دادم اما نه 3 - یک و با این اختلاف امتیاز. فکر نمی کردم روان بازی کنیم اما با ورود به  یکسری چیزها عوض می شود و انگیزه به تیم برمی گردد. خستگی که همیشه از آن حرف می زدیم امروز مشخص بود. آنهایی که خیلی والیبالی هستند شاید متوجه این قضیه در پرش و نوع ضربه زدن بچه ها شدند.

البته  انگیزه  حضور در مسابقات جهانی ، کمی خستگی و بی انگیزگی را جبران می کند. نتیجه خیلی خوبی گرفتیم در روز اول چرا که این بازی برای ما 6 امتیاز داشت. 3 امتیاز حالا و 3 امتیاز هم برای مرحله دوم. برد روحیه خیلی خوبی به تیم داد و اعتماد به نفسی که از دست داده بودیم را برگرداند. اعتماد به نفس خیلی اهمیت داشت حتی بیشتر از 6 امتیاز.چرا که برای بازیهای آینده می تواند به ما کمک کند.شرایط خوبی بود و کارهایی که باید و مربی از ما می خواست را  انجام دادیم و آنالیز هم جواب داد و برنده شدیم.»
به نظر او استرس کار ایتالیا را خراب کرد:« بازی واقعا 6 امتیازی بود. استرس و فشار بازی برای بازیکنان هر دو تیم خیلی زیاد بود. فرقی نمی کند. شاید آنها ایتالیا هستند و افتخاراتشان از ما بیشتر اما  تیم ما توانایی هایی دارد. فکر می کنم ایتالیا به خاطر استرس نتوانست ایتالیای واقعی باشد.این استرس همیشه با همه هست. تیمی که استرس را کنترل کرد و منطقی تر بازی کرد برنده شد.آنها منطقی بازی نکردند. خیلی ضعف ها داشتند  که قبلا ما نمی دیدیم اما این بار اتفاق افتاد و ما هم از آن استفاده کردیم و برنده شدیم.»

بهترین مدافع دنیا ازاجرای برنامه ها می گوید: «آنالیزی  که از ایتالیا شده بود را بچه ها در زمین اجرا کردند. می دانستیم چه کار باید بکنیم. خیلی وقت ها می دانیم اما شرایط برای اجرای آنالیز و خواسته های مربی  جفت و جور نمی شود. بعضی وقتها حریف اجازه نمی دهد ، اما در این بازی همه برنامه ها را پیاده کردیم.»

او حالا بیشتر از شروع دوباره دفاعش خوشحال است:«خیلی خوب بود.من با دفاع کردن انرژی می گیرم. بعضی ها با اسپک  خوشحال می شوند .اما من نه اسپک خوشحالم می کند ونه سرویس.تنها دفاع خوشحالم می کند. چرا که پستم همین است و در این پست به تیم کمک کنم. خوشبختانه امروز در بخش هایی از بازی خوب دفاع کردم و تیم جلو افتاد.خیلی خوب است. امیدوارم بتوانم در بازیهای بعدی هم مثل این بازی موثر باشم.»

به نظر او شکست ایتالیا راه را برای بازی با امریکا هموار کرد:« برای بازی با امریکا، زمین برایمان هموار شد. حالا دست خودمان است که می خواهیم بین چهار تیم اول باشیم یا نه. با اینکه مسابقات خیلی سخت است اما توان صعود بین چهار تیم اول را داریم.هر تیمی که به جمع چهار تیم اول برسد از شروع مسابقات 13 بازی انجام می دهد . واقعا تیم قهرمان  یا چهار تیم اول خیلی تلاش کرده اند. دورمقدماتی 9 بازی دار ند که  در 10 تا 12  روز خیلی سنگین است.چاره ای نیست باید همه فکر و ذهنمان را برای والیبال بگذاریم. خوب استراحت کنیم و خوب تغذیه  تا دربقیه بازیها موفق شویم.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    167 7
    خیلی خوب دفاع کردی واز این نکته هم نباید غافل بود که خیلی خوب دفاعت هم کردند.
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    خودمونیما سید قشنگ معلوم بود با اون مصاحبه ت قبل اعزام میخواستی فشار رو از روی تیم برداری چون گروهمون هم واقعاً گروه سختی بود،ولی بهتره بدونی که هیچ وقت یک بازیکن حرفه ای از این حرفا که باید یه ماه بخوابم و مصدومیتام همه سرباز کرده و ... نمیزنه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    118 2
    برادر خودتو دست کم نگیر...
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    130 2
    امیدوارم با امریکا هم همینطور بازی کنید
  • مهرداد RO ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    112 9
    درود بر مردم مقاوم دزفول نمونه اش سید محمد موسوی
  • امیرعلی NL ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    145 9
    آقا شما ما رو بد عادت کردی... دیگه اصلا از بسکتبالو کوآرتر دوم به بعد نگاه نکردم امروزم حوصله ندارم بشینم باز باخت بسکتبالو نگاه کنم.... هر چند که اون بنده خداها هم زحمت میکشند ولی برد یک چیزه دیگست آدم کلی انرژی میگیره البته بگم بعضی جاها شماها هم خراب میکنین آدم زیر لب یه فحشی میده ها راضی باشین :
  • نگار RO ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    64 8
    یعنی واقعا عالی بودن نیازه آدم یه خسته نباشید بهشون بگه و البته سید عزیزمون خیلی خوب دفاع کرد این غیرت خوزستانی و صد البته دزفولی رو نشون میده
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 29
    واسه قهرمان شدن و قهرمان موندن این طرز فکر باید عوض بشه متاسفم که این بازیکنا همچین چیزی میگن اگه تو فوتبال بود و یه مربی بزگ سرمربی بود سریع از تیم کنارش میزاشت با اینکه بازیکنه ارزشمندیه
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    6 76
    ایتالیا صد در صد جزو سه تیم اوله جامه. فعلا نمی خواد خودشو خسته کنه. اونا هدفهای بزرگتری دارند
  • بی نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    23 5
    اینایی که منفی میدن هدفشون چیه؟