سهمیه بنزین آزاد، شاسی بلند جدید لامبورگینی، لیست آپارتمان‌های ارزان‌قیمت و چند عکس دیدنی

از سه‌شنبه شب به دنبال تک‌نرخی شدن بنزین، سهمیه ماهانه خودروهای شخصی و عمومی در کارت‌های هوشمند سوخت واریز شد.

رییس انجمن جایگاه‌داران سوخت در پی اجرای نظام تک‌نرخی بنزین از سه‌شنبه شب، از واریز سهمیه بنزین آزاد با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیژن حاج‌محمدرضا با اعلام میزان سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی، درباره سهمیه بنزین 700 تومانی که هنوز در کارت‌های سوخت موجود است نیز توضیح داد. جزییات بیشتر درباره این خبر را این‌جا ببینید.

 

گزارش تصویری از صف پمپ بنزین‌ها در آخرین ساعات لغو سهمیه‌بندی تاکسی

در پی لغو سهمیه تاکسی، وانت‌بار و خودروهای عمومی، سه‌شنبه شب صف‌های طولانی در پمپ‌های بنزین تشکیل شد. این‌جا ببینید.

در کنار این گزارش تصویری، گزارش دیگری از بازدید عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی از طرح ساماندهی ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد تهران منتشر شد که می‌توانید عکس‌های آن را در این‌جا مشاهده کنید.

 

بنزین دو نرخی چگونه متولد شد و به کجا رسید؟

از ابتدای انتشار خبر عدم واریز بنزین نیمه‌یارانه‌ای به کارت‌های سوخت در روز اول خردادماه امسال، واکنش‌ها و نگرانی‌های بسیاری از سوی مردم دیده می‌شد؛ به نوعی انگار بنزین یارانه‌ای به یک مطالبه عمومی از سوی مردم تبدیل شده و مردم حاضر نیستند از یارانه‌ای بگذرند که فقط 18 هزار تومان هزینه آنها را بالا می‌برد.

واقعیت آن است كه دولت ديگر نمي‌تواند و نبايد يارانه در هر حوزه‌ای بدهد؛ خواه انرژی، خواه ارز و یا هر کالای دیگری. در واقع اگر یک روزی بنای نظام چند نرخی کالاها و نیز نظام یارانه‌ای در اقتصاد کشور گذاشته شد، خروج از روند گذشته به اقتصاد کشور اجازه می‌دهد که قيمت‌هاي واقعي به نمايش گذاشته شود. این‌جا را ببینید.

  

تولید شاسی بلند جدید لامبورگینی

استفان وینکلمان، رییس لامبورگینی به همراه روپرت استادلر، مدیرعامل آئودی که شرکت مادر این خودروساز است، در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر رم که ماتئو رنزی، نخست‌وزیر ایتالیا هم در آن حضور خواهد داشت، تولید شاسی بلند جدید در ایتالیا را اعلام خواهند کرد. شاسی بلند لامبورگینی در شرایطی تولید می‌شود که افزایش ثروت پولدارهای دنیا منجر به رکورد فروش بیشتر خودروسازان لوکس در سال گذشته شد. این‌جا را ببینید.

 

ویژگی‌های افراد موفق در محل کار

افرادی که در شغل خود موفق هستند، در برخی ویژگی‌ها با یکدیگر اشتراک دارند. موفقیت شغلی را می‌توان با روش‌های گوناگونی مورد سنجش قرار داد؛ از قبیل ارتقای موقعیت شغلی، محترم شمرده شدن از سوی همکاران و رقبا یا رسیدن به سطح بالایی از رضایت شغلی. قطع نظر از این‌که موفقیت شغلی چگونه سنجیده می‌شود، رسیدن به چنین موفقیتی مستلزم تلاش‌های مستمر و فراوانی است. درباره ویژگی افراد موفق می‌توانید این‌جا را ببینید.

 

لیست آپارتمان‌های ارزان‌قیمت و منصفانه

بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر واحدهای مسکونی که قیمت پیشنهادی فروش آنها کمتر از ارزش واقعی است، چند سال ساخت است و شاید تعداد واحدهای نوساز تازه‌‌ساخت زیر قیمت به تعداد انگشتان دست به بازار فروش عرضه شوند. به همین خاطر نوسازهای ارزان‌قیمت، اکازیون‌های بازار مسکن هستند که مصرف‌کننده‌های واقعی با خرید این دسته از واحدها، خرید موفقی از بازار انجام داده‌اند. جزییات قیمت آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تهران را در این‌جا ببینید.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =