ایرنا نوشت: مادر سفیر کشته شده آمریکا در لیبی خواستار توقف سوء استفاده ترامپ از مرگ فرزندش شد.

 مادر 'جی. کریستوفر استیونز' سفیر کشته شده آمریکا در بنغازی در سال 2012میلادی، با نوشتن نامه ای به یک نشریه آمریکایی خواستار توقف سواستفاده دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات 2016 آمریکا از ماجرای کشته شدن پسرش شد.

 شبکه خبری سی ان ان رورز یکشنبه خبر داد: 'مری کامندری' (Mary Commanday) مادر سفیر کشته شده آمریکا در بنغازی لیبی، در نامه ای خطاب به سردبیر نشریه آمریکایی نیویورک تایمز که روز گذشته (شنبه) متن آن انتشار یافت، خواستار آن شد تا ترامپ و حزب جمهوریخواه، مستمسک قرار دادن مرگ فرزند وی را درجریان کارازا انتخاباتی متوقف کنند.

مری کامندری در نامه کوتاه خود خطاب به سردبیر نیویورک تایمز نوشت: من قطعا می دانم که 'کریس' (کریستوفر استیونز) مایل نیست تا نام و خاطره اش دراین رابطه بکار گرفته شود، امیدوارم که توقف فوری و دائمی برای این فرصت طلبی و سوء استفاده در این کارزار صورت گیرد.

سی ان ان گزارش داد: ماجرای حمله بنغازی لیبی و کشته شدن کریستوفر استیونز درآن که مسئولیت این حادثه متوجه هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا بود، در اغلب سخنرانی های همایش هفته گذشته حزب جمهوریخواه در کلیولند ایالت اوهایو با هدف این که هیلاری کلینتون نامزد مناسبی برای ریاست جمهوری آمریکا نیست، به کار گرفته شد.

این رسانه آمریکایی افزود: در همین حال 'پت اسمیت' مادر 'سین اسمیت' دیگر قربانی آمریکایی حادثه بنغازی با حضور در همایش جمهوریخواهان، هیلاری کلینتون را به خاطر کشته شدن فرزندش در حادثه بنغازی، مورد ملامت قرار داد.

دونالد ترامپ هفته گذشته در همایش چهار روزه حزب جمهوریخواه که از 18 تا 21تیرماه در کلیولند اوهایو برگزار شد، رسما نامزد این حزب برای رقابت نهایی ریاست جمهوری 2016 آمریکا معرفی شد.

درهمایش دمکرات ها که در مورخ چهارم تا هفتم مرداد ماه در 'فلادلفیا' ایالت 'پنسیلوانیا' برگزار خواهد شد؛ قرار است تا هیلاری کلینتون بعنوان نامزد رسمی این حزب معرفی شود.

هیلاری کلینتون، 'تیم کین' (Tim Kaine) شهردار سابق 'ریچموند' و فرماندار سابق ایالت 'ویرجینیا' آمریکا را که مسلط برزبان اسپانیایی است، بعنوان معاون ریاست جمهوری خود در کازار انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 آمریکا برگزید.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =