الکلاسیکویی دیگر ؛ این بار شاگردان انریکه در خانه میزبان آنچلوتی هستند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سایت مارکا در آستانه الکلاسیکو یکشنبه شب تیم های بارسلونا و رئال در نیوکمپ ، کاری گرافیکی از همه حوادث جذاب یا حاشیه ای بازی های این دو تیم در ورزشگاه خانگی بارسا از سال 1994 تا امروز منتشر کرده

طرحی که پر است از خاطراتی که تماشای گرافیکی شان ، جذابیت دارد.

 

1.    

   اولین یاغی مایکل لادروپ بود. او بود که با ترک نیوکمپ در فصل 94-95 میلادی از بارسلونا راهی رئال شد و در اولین مصاف  در نیوکمپ ، باخت به تیم سابق را با گل نادال تجربه کرد. بارسایی ها هم با رفتن او ستاره جدیدی برای تیم شان پیدا کردند: لوییس فیگو

2.    

   یوهان کرویف ؛ این مربی تاریخ ساز در بارسا؛ او در فصل 95-96 توانست 3 بر صفر حریف سنتی را شکست دهد و البته در کنار زمین ، کری خوانی خفیفی برای رقبایی داشت که بد باخته بودند. بخصوص برای لادروپ

3.    

   خوزه مورینیو ؛ در فصل 96- 97 وقتی روبروی رئال در کنار سر بابی رابسون نشسته بود و برای برد تیمش خوشحالی می کرد هیچ گاه باور نداشت روزی به منفور ترین مرد تاریخ نیوکمپ تبدیل می شود و روی نیمکت رئال به عنوان نفر اول می نشیند.

4.  

     فصل 97-98 و حضور فان خال در بارسا با شکست 4 بر یک این تیم برابر رئال یوپ هاینکس همراه شد. صحنه سیاه این بازی اما فندکی بود که به سمت روبرتو کارلوس پرت شد و سرش را شکست.

5.      

فصل 98 - 99 و دوباره روبرتو کارلوس ؛ این بار اخراج او خبر ساز شد. در دقیقه 20 و برای تکل  خشن از پشت روی پای لوییس فیگو که هنوز ستاره محبوب بارسایی ها بود!

6.    

  همان بازی همان فصل و قبل از اخراج کارلوس ، لوییز انریکه مربی این روزهای بارسا در دقیقه 4 بازی دروازه رئال را باز کرد و رو به تماشاگران رفت و دستش را به سمت شان گرفت!

7.    

  رائول تاب نیاورد پسر محبوب سانتیاگو برنابئو بعد از گلی که زد در ازای توهین هایی که شنیده بود ، سمت هواداران کاتالان رفت و گفت هیس...

8.      

رقص اسکناس ها و فریاد و توهین به ستاره سابق ایم لوئیس فیگوی خائن به نیوکمپ برگشته بود. او وسط زمین ایستاد و گوش هایش را گرفت تا نشنود. آزادی خواهان کاتالان آن شب با درخشش سیمائو سابروسا و لوییس انریکه دو گل زدند و پیروز شدند.

9.    

  یک شروع رویایی برای ستاره ای جدید ؛ژاوی. او در دربی سال 2001 با گلی که به گلر آلمانی رئال زد اسمش را سر زبان ها انداخت. آن روز کاسیاس روی نیمکت رئال بود.

10.  

شکست خانگی بارسا در فصل 2001- 2002 با نتیجه دو بر صفر . آن روز اما هواداران بارسا با چیپ زین الدین زیدان بیش از شکست شان تحقیر شدند.

11.  

فصل 2002 -2003 ؛ باز فیگو در نیوکمپ و باز پرتاب اشیاء به سمت او.

12.  

رژه رونالدو در نیوکمپ ؛ رئال مادرید با درخشش ستاره برزیلی اش که سال ها ستاره بارسا بود توانست این بازی را ببرد. مربی رئال در این برد بزرگ کسی نبود غیر از کارلوس کروش !

13.  

تولد ستاره ای جدید در خط حمله بارسا؛ این بار اتوئو زوج رونالدینیو بود و با گذشتن از میان روبرتو کارلوس و کاسیاس بردی بزرگ را رقم زد . پیروزی 3 بر صفر. این اتفاق برای بازی فصل 2005_2006 بود.

14.  

بیچاره کاپلو بدشانس بود که روزهای بدش در رئال مصادف شد با ظهور ستاره ای به نام مسی. او که در فصل 2006_2007 با هت تریک در دربی درخشش را آغاز کرد!

15.  

باپتیستا؛ او شاید تنها در یک شب کریسمس در فصل 2007-2008 به کار رئال آمد. گل او در غیاب مسی برای بارسا شبی تلخ را برای رایکارد ، بارسا و هوادارانش رقم زد و برند شوستر مسرور از این پیروزی بزرگ شد.

16.  

شروع رویایی گواردیولا در بارسا؛ اولین ال کلاسیکو در فصل 2008 -2009 با درخشش والدس و گل های اتوئو و مسی

17.  

همان بازی ، همان شب ؛ وداع تلخ میشل سالگادو با چشمانی اشکبار و با ناراحتی از رئال مادرید!

18.  

رژه روی جنازه رئال. پپ گواردیولا یاران مورینیو را در اولین تقابل له می کند. 5 بر صفر.نتیجه را پیکه رو به تماشاگران نشان می دهد !

19.  

در فصل 2011-2012 ؛ گواردیولا توپ را با دست گرفته و به طرف دیگر پرت می کند. کریس رونالدواو را هل می دهد و این شروع دعواهاست!

20.  

در فصل 2011 -2012 و بعد از باخت دو برصفررئال و آن دعواها ، این بار مورینیو از نشستن روی نیمکت تیمش محروم است باید از هتل بازی را ببیند. او حق استفاده از  وسایل رادیویی برای ارتباط با نیمکت را هم ندارد. کارانکا جای او روی نیمکت است اما روح مورینیو در ورزشگاه حضور دارد. بازی مساوی می شود!

21.  

همان بازی و همان شب. رئالی ها به پنالتی روی هیگواین اعتقاد دارند اما داور نظرش متفاوت است!

22.  

الکلاسیکوی دیگری در سال 2011 - 2012 ؛ مورینیو باز بازی را می بازد و این بار در کنار زمین انگشت به چشم تیتو ویلانووای فقید می کند!

23.  

پایان بدبیاری های مورینیو در سال 2013 ؛ او با درخشش رونالدو بازی را 2بر یک می برد و همه افتخارات یک فصل را یکجا بدست می آورد.

24.  

رقابتی دیگر ؛ این بار در کوپا دل ری ؛ جادوی دی ماریا با توپ و شبی که رئال 3 بر یک از بارسا می برد.

25.  

فصل 2013-2014 ؛ مارتینو با بارسا بازی را می برد. آنها بربد را مدیون گلچیپی هستند که لوپز در درون دروازه رئال خورد.

 

4141

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    9 2
    محشر بود این تصاویر
  • مهدی A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    13 5
    بارسا دوست داریم
  • چکاوک A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    2 4
    مورینیو انگشتش را در چشم کمک مربی فرو کرد نه تیتونوای مرحوم