تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3-2 تیم ملی آمریکا قهرمان لیگ جهانی را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف آمریکا رفت. آمریکا تیمی است که همین اواخر به مقام قهرمانی لیگ جهانی دست یافت. ملی پوشان ایران که در اولین دیدار خود ایتالیا را شکست داده بودند، در دومین دیدار به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم های جهان رفتند اما توانستند امتیاز اول را به نام خود ثبت کنند.

ایران دومین امتیاز را هم گرفت اما آمریکا تیمی نبود که اجازه دهد ایران خیلی فاصله بگیرد. آمریکایی ها زود جبران کردند و از ایران پیش افتادند. آمریکا گرچه قهرمان لیگ جهانی است، اما مقابل ملی پوشان ایران برتری محسوسی نداشت و شاگردان کواچ پا به پای این تیم حرکت می کردند.

در غیاب شهرام محمودی که به دلیل مصدومیت دو بازی تیم ملی را از دست داده، کار ایران سخت شده بود اما دفاع خوب ایران به آمریکایی ها اجازه نمی داد به راحتی به اهداف خود برسند. ایران با ضربه محمد موسوی به امتیاز سیزدهم رسید، در حالی که آمریکا هنوز در امتیاز 12 درجا می زد. در همین لحظه بود که مربی آمریکا درخواست وقت استراحت کرد.

پس از پایان وقت استراحت، آمریکا اجازه نداد فاصله بیشتر از یک امتیاز شود. آن ها یک امتیاز هم جلو افتادند اما سرویس بد بازیکن آمریکا، امتیاز 15 را برای ایران به همراه داشت. پس از آن اما آمریکا با یک آبشار محکم به امتیاز شانزدهم رسید. امتیاز هفدهم هم برای آمریکا به دست آمد تا این تیم دو امتیاز جلو بیفتد. 

هر چه زمان می گذشت، هیچ تیمی نمی توانست از حریف فاصله قابل توجهی بگیرد. یا ایران یکی دو امتیاز جلو می افتاد، یا آمریکا. ایران توانست با نتیجه 21-19 از حریف جلو بزند اما آمریکا با یک آبشار محکم به امتیاز بیستم رسید و فاصله یک امتیاز شد. ایران امتیاز 22 را هم به راحتی گرفت ولی آمریکا به سرعت خودش را به ایران رساند. پس از آن امیر غفور با یک آبشار خوب امتیاز 23 را گرفت. آمریکا هم به امتیاز مشابه رسید. وقت استراحتی توسط سرمربی آمریکا گرفته شد و پس از آن ایران امتیاز 24 را هم گرفت. امتیاز 25 هم پس از آن به دست آمد تا ست اول به سود ایران به پایان برسد.

ست دوم

در ست دوم ایران زود جلو افتاد. 2 - صفر. اما امریکایی ها خیلی زود جبران کردند و حتی در امتیاز 4-3 جلو افتادند اما شاگردان کواچ تلافی کردند و امتیاز 5 را گرفتند در چند دور چرخش توپ ارمیکایی ها با زدن توپ به دست دفاع امتیاز گرفتند اما امتیاز 6 را گرفتند و در نهایت تایم اوت اول با امیتاز 8-6 برای ایران ثبت شد.
ایرانی ها بعداز تایم اوت اول هم بهتر کار کردند و اختلاف امتیاز را به سه رساندند و 9-6 چلو افتادند.اما اشتباهات امریکایی ها را به خودشان نزدیک کردند و با برخورد اسپک امریکایی ها با دست دفاع نتیجه برابر 10-10 شد.‬
‫بعداز آن دو تیم میلیمتری همدیگر را تعقیب می کردند.وقتی ایران 12-11 پیش افتاد اما اندرسون دوباره امتیاز را برابر کرداما قائمی با دو اسپک پشت هم اختلاف را به دو رساند و 14-12 شد.امتیاز 15 را هم از پوئن سرویس گرفت.‬
‫اسپک امیر غفور امتیاز را به 16 -13 رساند و تایم اوت دوم هم به ایران رسید.‬ ‫با اینکه امریکا امتیاز 14 را در رفت و برگشت توپ گرفت اما سید با اسپک تند وتیزش امتیاز 17 را گرفت و امیر غفور هم با پوئن سرویس ایران را به 17 رساند.‬‫

بازیکنان ایران با پوئن سرویس و خواباندن سرویس ها امتیاز را به 23 رساندند.امریکایی ها هم دو امتیاز گرفتند تا نتیجه 24-19 شود اما با اوت رفتن سرویس آنها و ثبت امتیاز 25 - 19 برد ست دوم هم به نام ایران ثبت شد تا ست سوم تعیین کننده باشد.‬

ست سوم
با شروع ست سوم، آمریکا تلاش کرد مثل دو ست قبل بازنده نباشد. آن ها جدی تر کار می کردند اما ایران همچنان با قدرت بازی می کرد و اجازه نمی داد فاصله زیاد شود. آمریکا که با نتیجه 8-7 جلو افتاد، وقت استراحت گرفته شد. بعد از پایان وقت استراحت، آمریکا امتیاز نهم را هم گرفت. اما ایران با آبشار محمد موسوی به امتیاز هشتم رسید. ایران تا امتیاز یازدهم جلو رفت و پس از آن هم وقت استراحت گرفته شد.
بعد از وقت استراحت، سعید معروف سرویس ایران را زد که توپ او به اوت رفت و آمریکا 10 امتیازی شد. آمریکا امتیاز یازدهم را هم گرفت تا تیم ها مساوی شوند. امریکا که روحیه گرفته بود، امتیازهای 12 و 13 را هم گرفت تا به 4 امتیاز متوالی برسد. کواچ که نمی خواست تیمش بیشتر از این امتیاز بدهد، وقت استراحت گرفت. وقت استراحت مفید واقع شد و ایران امتیاز بعدی را گرفت. سرویس بعدی را فرهاد قائمی زد اما در برگشت آمریکا با یک آبشار به امتیاز 14 رسید. آمریکایی ها که تازه خودشان را پیدا کرده بودند، به سرعت امتیاز می گرفتند و ایران هم نمی توانست کار خاصی انجام دهد.
ایران در امتیاز 14 مانده بود و آمریکا خودش را به 22 رساند. امتیاز 23 هم برای آمریکا ثبت شد و پس از آن سرانجام ایران توانست یک امتیاز بگیرد. بازیکنان ایران روحیه خود را از دست داده بودند و امیدی به گرفتن این ست وجود نداشت. فقط بازیکنان تلاش می کردند تا فاصله را به حداقل برسانند. اما در نهایت آمریکا این ست را با نتیجه 25 - 19 برد تا نتیجه دو بر یک به سود ایران شود. تا به اینجای کار، ایران یک امتیاز از آمریکا ، قهرمان لیگ جهانی گرفته است.

ست چهارم
‫میرزا جان پور اولین امتیاز را برای ایران گرفت.خیلی زود امریکایی ها آن را جواب دادند. البته حریف دومین امتیاز را هم از پوئن سرویس گرفت و بعد این ایران بود که جبران کرد.بعداز برابری امتیاز سید چهارمین امتیاز را گرفت و میرزاجان پور تا با امتیاز پنجم جلو انداخت اما عادل غلامی با اوت زدن سرویس یک امتیاز داد و اسپک قائمی را به 6 رساند و بعد هم اسپک امیر غفور 7 را رقم زد. خود غفور با اسپکش و امتیاز 8-6 تایم اوت اول را برای ایران گرفت.‬
‫دو دفاع ناقص برابر مهاجمان امتیاز ایران و حریفش را 9-9 برابر کرد اما با دفاع محکم عادل غلامی 10 امتیازی شدیم و بعد هم امتیاز 11 را غفور گرفت.اما بازیکنان امریکا خیلی خود خودشان را به امتیاز 11 رساندند. خوشحالی آنها خیلی دوام نیاورد و قائمی با اسپکش امتیاز 12 را گرفت.‬
هر دو تیم قدم به قدم در تعقیب هم بودند اما وقتی اسپک میرزاجان پور اوت رفت و اسپک امیر غفور دفاع شد امریکا دو امتیاز جلو افتاد؛ 15-13. ‬ امیر غفور با خراب کردن اسپک تایم اوت دوم را هم به امریکا تقدیم کرد. در این ست اما امریکایی ها بیشتر از اینکه خودشان برای گرفتن به زحمت بیفتند، بی دردسر از روی اشتباهات ایرانی ها امتیاز روی امتیاز گذاشتند و 17-14 جلو افتادند.‬
‫ایرانی ها هر چه می زدند به در بسته می خورد و برعکس بازیکنان سرزمین لوک خوش شانس واقعا با خوش شانسی تمام امتیاز می گرفتند و امتیاز 22-17 شد که کواچ تایم گرفت. اما انگار تایم هم کارساز نشد در نهایت امریکا 25 -18 برنده شد . هر دو تیم تا پیاین ست چهارم دو،دو برابر شدند تا سرنوشت برنده را ست پنجم مشخص کند.‬

ست پنجم
با شروع ست پنجم، ایران دو امتیاز گرفت. بازیکنان ایران نمی خواستند مسابقه ای که دو ست اول آن را گرفته اند، از دست بدهند. آمریکا امتیاز اول را گرفت اما اشتباه بازیکنان این تیم باعث شد امتیاز سوم به نام ایران ثبت شود. آمریکا امتیاز دوم را گرفت اما ضربه پرقدرت امیر غفور به امتیاز چهارم ایران تبدیل شد. پس از آن آمریکا به امتیاز سوم خود رسید تا اجازه ندهد فاصله زیاد شود.
ضربه محمد موسوی هم با دفاع ناقص آمریکایی ها تبدیل به امتیاز پنجم برای ایران شد. اما آمریکا بلافاصله امتیاز چهارم را گرفت. ایران توانست با نتیجه 8-5 از حریف جلو بیفتد تا زمین دو تیم عوض شود. ایران پس از تعویض زمین ها، دو امتیاز به حریف داد اما دو امتیاز هم گرفت تا نتیجه 10 - 7 شود. ایران فقط 5 امتیاز دیگر برای ثبت یک پیروزی دیگر در مسابقات قهرمانی جهان لازم دارد.
ایران امتیاز یازدهم را هم گرفت ولی امتیاز هشتم را به آمریکا داد. بازیکنان ایران در این لحظات کمی احساسی شدند و امتیاز نهم را هم به حریف دادند. ایران توانست امتیاز دوازدهم را هم بگیرد. سرویس بعدی را امیر غفور زد که توپ برگشتی تبدیل به امتیاز دهم آمریکا شد.
بازی به لحظات حساس و نفس گیر رسید و سرویس آمریکایی ها با دفاع خوب ایران مواجه شد اما توپ برگشتی توسط آمریکایی ها دفاع شد تا این تیم به امتیاز یازدهم برسد. سرویس آمریکایی ها این بار به تور خورد تا ایران 13 امتیازی شود. کواچ در این لحظه سعید معروف را از زمین بیرون برد و مهدوی به جای او وارد زمین شد. در حرکت بعدی آمریکایی ها با یک آبشار محکم توانستند امتیاز دوازدهم را بگیرند. آمریکایی ها آبشار ایران را هم دفاع کردند تا امتیاز سیزدهم را کسب کنند. حالا هر دو تیم در امتیاز 13 ایستاده اند. سرویس بعدی را آمریکا زد. توپ طی چند بار رفت و برگشت توسط سعید معروف تبدیل به امتیاز چهاردهم شد.  آرمین تشکری به جای محمد موسوی وارد زمین شد. او خودش سرویس ایران را زدکه توپ به بیرون رفت و آمریکا هم 14 امتیازی شد.
سرویس بعدی را آمریکا زد که توپ در برگشت تبدیل به امتیاز 15 ایران شد. سرویس ایران را سعید معروف زد. توپ طی چند بار رفت و برگشت به امتیاز پانزدهم آمریکا تبدیل شد.  سرویس بعدی را آمریکا زد. دفاع ایران و یک آبشار که در برخورد با دفاع آمریکا به بیرون رفت، امتیاز 16 را برای ایران به ارمغان آورد. سرویس ایران را هم فرهاد قائمی زد. داور این حرکت را به امتیاز 17 ایران قبول کرد ولی آمریکایی ها درخواست ویدئو چک کردند که داور تاکید به درستی نظر خود داشت و ایران با نتیجه 17 - 15 حریف را شکست داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 303
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    الان که 119 عقب هستیم...خدا کمک شون کنه
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      چقد گزارشگر بد و بی روح و بی هیجان گزارش میکنه. چیه اسمش. گزارشگر رای ایتالیا خیلی پر شور تره.
    • احمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      نتیجه با دانش وبرنامه ریزی وتلاش بدت میآید
    • علی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      درود بر جوانان غیور ایران درود بر شما که آبرویی ایرانید .
    • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      ایتالیا و آمریکا را پشت سرهم شکست دادیم. یعنی واقعا لیاقت داریم که در بین چهار تیم برتر دنیا باشیم.
    • javid A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      سانسورچی دوست داریم
    • بی نام US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      سرفراز و پاینده باد ایران
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      من میگم به پاس تشکر و قدردانی از این پیروزی 1میلیون دلار دیگه به قرار استاد کروش اضافه کنیم
    • سینا A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      یک نفر به من بگه اگر فرضا قهرمان هم بشیم چه فایده ای داره؟
    • مریم US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      خدا کمکشون کرد مثل همیشه . ست سوم و چهارم خیلی حرصمون دادن ولی خدارو شکر بردیم
    • بی نام GB ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      متشکریم . ما فقط و فقط قهرمانی می خواهیم ، هی نگین تا همینجا امدییم هم خیلی خوبه.
    • mohammad US ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      به این میگن غیرت ایرانی ...
    • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      بچه ها عالی بودند. فقط غفور خیلی دفاع میشه . ولی بازم شکر بچه عالی بودید. کلی کیف کردیم. برررررردیم.
    • حداديان A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      الانه كه تند تند وزارت ورزش بيانيه بده
    • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      درود صد درود صد افرین صد شکر صد ها شادی دیگر برای هر ایرانی
    • احمد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      فقط برنامه ریزی
    • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      واییی چقدر ست 4 حرص خوردیم نمیدونم چشون بود یهو بهم ریختن.تقریبا ناامید شده بودم ولی دمشون گرم بالاخره بردن..واییییی که چقدر جای خالی سعید معروف تو ست اخر باحال و قشنگ بود ...عبادی پورم انگار یکم از توپ میترسید ولی بد نبود
    • cr7 A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      ایول به بازیکنان با غیرت و تعصب والیبالمون..... اصن عشقن ...........کیا موافقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • احمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      46 34
      برنامه ریزی
    • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      به همون اندازه که گزارشگرهای فوتبال از کیروش حمایت میکنن به همون اندازه گزارشگرای والیبال از کواچ انتقاد. و به همون اندازه که کیروش نتیجه بد گرفته کواچ نتایج خوب. به نحوی که ما قهرمان لیگ جهانی ، تیم بسیار منسجم امریکا رو تونستیم ببریم. حالا ببینید چقدر تلوزیون میتونه جو رو علیه یکی خوب کنه و علیه دیگری بد. ر
    • عموآرش RO ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      چه نابغه ایه این سعیدمعروف شاهکاره چه جاخالی انداخت ست آخر...
    • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      خدا روشکر که بردیم. وگرنه گزارشگر این باخت رو گردن عبادی پور مینداخت. حتی اگر هیچ خطایی نداشت. امشب چه خطایی داشت؟
    • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      131 7
      فعلا آمریکا شانس اول قهرمانی هست. ما با این شکست نشون دادیم که حتی می تونیم قهرمان بشیم. اگه بچه ها خودشون رو باور داشته باشند...
    • ایران IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      138 9
      داشتم فکر می کردم دیدم ما تو ورزش خیلی هم بد نیستیم شاید باید بگیم خیلی هم خوبیم والیبالمون که داره سروری می کنه بسکتبالمون از آسیا فرا تر رفته کشتی که نیاز به تعریف نداره فوتسالمون جزء خوبای دنیاست فوتبال ساحلیمون عالیه کاراته تکواندو وشو، روی ریلن هندبال و کبدیمون حرفای زیادی واسه گفتن دارن واتر پلو داشت یه مسیر خوبی رو طی می کرد تو قایقرانی داریم خودمونو پیدا می کنیم دوچرخه سواریمون خیلی وقته مدال آوره اسکواشمون همه رو غافلگیر کرده جلوی وزنه برداریمون خصوصا تو سنگین وزن کسی حرفی واسه گفتن نداره و...فقط می مونه فوتبالمون که نیاز به یک مدیریت جامع و کلی داره
    • ایرانی A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      96 6
      هرچند دوستمون جاوید ظاهرا" از سانسورچی خیلی خوشش میاد که میگه " سانسور چی دوستت داریم " ولی امروز خیلی سانسورچی فعالیت نداشت . حالا علت هرچی بود نمیدونم ولی گمان کنم کم کم سرما وارد اروپا و منطقه لهستان شده و در نتیجه سانسورچی که یکخورده سرما خورده نتونست درست حسابی کارشو انجام بده . والا دروغ چرا تا قبر آ آ آ ما که از طریق دو دستگاه کنار هم داشتیم بازی رو میدیدیم متوجه شدیم که تفاوت صحنه ها کمتر از قبل بود . پس بهتر هست همگی دست در دست هم فریاد بزنیم زنده باد سرما و سالن سرد که حداقل گذاشت یک بازی رو نیمه کامل ببینیم .
    • محمد A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      85 13
      سینا جان درست که مشکلات زیادی داریم ولی فایده اش اینکه غرور، شادی، امید به جامعه تزریق میشه
    • خبر چاپ کن US ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      119 5
      عبادی پور امروز خیلی بهتر بود. لطفا بجای تضعیف و تخریب افراد جوون سعی کنید تشویق شون کنید تا روحیه و انگیزه بهتر شدن داشته باشن. این نق زدن های دائمی و ایرادگیری و بنی اسرائیلی بازی اصلا روحیه حوبی نیست. بذارید کنار. 000 ضمنا کار تیمی بود فقط افراد رو تکی برجسته نکنید. همه خوب بودن امروز. همچین پیروزی ای فقط محصول کار تیمی هست.
    • مسلم A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      62 5
      دیگه اینقد اعتماد بنفس داریم که با خیال راحت میشینم والیبال تماشا میکنم اونم مقابل قدرت های والیبال.. خدا رو شکر بخاطر این جوونای با غیرت والیبالیست
  • مجيد ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    دمشون گرم دارن ي تنه جور فوتبال و بسكتبال و همه ورزشارو ميكشن
    • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      108 9
      آفرین به این جوون های سلحشور و میهن پرست. زنده باد ایــران..
    • محسن A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      بسکتبال هم به یه ولاسکو نیاز داره....راستی پرچم وسطی خیلی زیبا بود
    • وحید A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      اون حرکت زیبای سعید معروف در اواخر بازی ارزش چندین امتیاز را داشت. خیلی خیلی زیبا بود. واقعا که بهترین پاسور دنیاست و هوشش را به رخ آمریکا کشاند.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      این آقا میدونه بسکتبال چیه که فکر میکنه بسکتبالیستای ما کم کاری میکنند.بسکتبالیستای ما واقعا تو این سه بازی از جون مایه گذاشتن.با اینکه سه بازیرو باختن اما بازم فراتر از حد انتظار بودن
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      218 7
      واقعا سعید معروف جادوگر والیبال هستش
    • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      93 18
      با کمال احترام،شما و امثال شما هیچی از بسکتبال نمی فهمید.
    • بی نام US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      71 94
      در مورد معروف تعریف و تمجید زیادی و اغراق آمیز باعث ایجاد غرور و تکبر در بازیکن میشه. امروز معروف خوب نبود. و ست سوم و چهارم خیلی بی انگیزه و بی توجه بازی کرد. نه خوشحالی میکرد نه ناراحت میشد نه کار روحیه بخشی کاپیتان رو انجام میداد.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      95 4
      آقا بسکتبال هم خیلی خوب بازی کرده حالا تفاوت ما با اروپا توی بسکتبال زیاده حرف دیگه ای هست .
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    چرا تلیوزیون بازی رو پخش نمی کنه؟
    • مجيد ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      188 5
      تلويزيون ما ك داره نشون ميده، حتما براي شما انتن نميده
    • نبیل GB ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      68 15
      عوضش تا دلت بخواد داره صحنه آهسته پخش میکنه
    • بدون نام ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      89 3
      بزن شبكه سه!!!!!
    • علیرضا A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      122 2
      باید اول روشنش کنی ... البته الان که تموم شده ... واسه بازی بعدی گفتم
  • maryam IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    ما منتظر دومی برد هستیم ، هیچ جا نمیریم ، همین جا هستیم...............زنده باد شور و شادی.........
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      62 4
      انتظار به سر رسید و ما بردیم.
    • armin IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      1 0
      دو.مین برد هم تقدیم تو باد
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    وای الان امت همیشه در صحنه روغن پالم و آلودگی آب و هوا و میوه و پارازیتها وگرانی و همه چی رو فراموش میکنن میان اینجا مشت محکم بر دهان آمریکا بزنن.خواهشا چاپ کن آنلاین جان
    • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      مثل اینکه شما از باخت آمریکا خیلی ناراحتی؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      فاز ایشون چیه دقیقا ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      چه ربطی داشت؟
    • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      126 5
      خوشحالیه نیم ساعته هموطنات و فراموش کردن چند لحظه ای مشکلاتشون رو هم نمی تونی ببینی؟
    • بی نام US ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      48 3
      این داره میگه مردم حق چند لحظه شاد بودن ندارن و بخاطر مشکلات باید دق کنن بمیرن. منطق و فهمش در این حده.
    • علی DE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      58 8
      الان تو از بردن ایران ناراحتی؟ یا از باخت آمریکا؟ ما مشتها رو قبلا زدیم. الان توپ می زنیم توی زمین شون. کمر می شکنیم. به زانو در می آریم. حرفیه؟؟؟
  • رضا A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    79 3
    اي ول بچه ها ، زنده باد ايران
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    76 1
    اگه این بازیو ببریم برای رسیدن به جمع شش نهایی تیم کار دشواری نخواهیم داشت. چون بردهای این مرحله در مرحله بعد بحساب میان.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    44 1
    باورم نمیشه این بازی رو دارم از بچه ها میبینم
  • maryam IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    90 7
    ما منتظر دومی برد هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم، زنده باد شور، شعور و شادی.........
    • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      چرا مردم دنیا اینقدر شادند و ما اینهمه غمگین؟
  • صادق IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    یعنی ایول به این والیبالیستا خاک بر سر فوتبالیستا
    • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      87 56
      حتما طرفدار تیم 7 جدول هستی... واقعا خاک تو سرشون
  • صادق IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    112 4
    پولهارو فوتبالیستا می گیرن ولی بهترین بازیهارو والیبالیستا میکنن
  • seyed A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    39 4
    آفرين غيور مردان
  • بی نام US ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    قايمي افتضاح
    • آرمان IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      43 3
      سرویساشو یادت رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • befermatooo A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    22 95
    باز هم عبادی پور ؟
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    گزارشگر ایتالیا میگه قائمی در سطح این رقابت ها نیست واقعا هم راست میگه نمیتونه یه دونه توپ و بخابونه
    • begenj A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      129 7
      برادر، قائمی بهترین دریافت کننده دنیاست ، بهترین سرویس زن تیمه ، تنها بازیکنیه که هیچ وقت تعویض نمیشه چون بدون دریافت حمله ایم نداریم ولی اسپکش در سطح شش تیم برتر دنیا نیست
  • بی نام GB ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    13 44
    فرهنگمون خرابه و اینجوری بزرگ شدیم که اول خودمون گم می کنیم بعد زود تسلیم مشیم و میگیم می انشا... دفعه بعدی ...... حالا کواچ و کیروش چکار می تونن بکنن
  • آریا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    آفرین مردان آریایی
  • ساناز A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    ما دخترا از بی شوهری داریم تلف میشیم شما هم همش گیر دادید به والیبال
    • رجبعلی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      مگه ما مردیم یا بیل به کمرمون خورده.
    • سارا17 A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      74 22
      همون دیگه مسئولین یه فکری هم برایه ما دختر ترشیده ها بکنن
    • رضاتنها IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      58 13
      ما پسرها از بی همسری داریم تلف میشیم شما هم همش گیر دادید به این والیبال جالب بود آقایی که تویه همه خبرها این کامنتو به اسم یه دختر میزاری.
  • وحید A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    111 5
    این والیبال نتیجه تلاش 10 ساله رییس فداراسیون و دخالت نکردن سیاست و توجه به تیمای پایه و در نهایت پر شدن استادیوم ها و واستعداد هاست...هم ولاسکو هم کواچ مربیای بزرگین اما اگر مربی ایرانی هم بیاد والیبال موفقه چونلیگی سرشار از شور و نشاط و استعداد و بدون دلال داریم نتیجش شده این...امیدوارم مسئولان الگو قرار بدن والیبالو که نمیشه با شعار و اسم گذاری و دستور اقتصاد و فرهنگ و درست کرد
  • سینا A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    82 6
    برادر سانسورچی خسته نباشی
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    50 3
    تموم شد .............بردیم
  • ایلیا A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    53 3
    آره همینه ما ایرانیم
  • امیرعلی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 2
    دمشون گرم و مبارک باشد.ولی اعصاب آدم خراب میشه تا ببریم
  • مجید A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    من فهمیدم چرا این عبادی پور به تیم ملی دعوت میشه و بازی هم میکنه. قول میدم نسبتی با سعید معروف داره که اینقدر معروف نازشو میکشه و حمایتش میکنه. نمیدونم پسرخالشه یا خواهرزاده یا . . . بابا والله این بازیکن یه تنه تیم را نابود میکنه اونم در حساس ترین شرایط و امتیازات
    • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      آقا مجید اگر بازی رو کامل دیدی حتما باید متوجه شده باشی که عبادی پور امروز خیلی هم خوب کار کرد.عبادی پور آینده والیباله.از الان شروع نکنیم به کوبیدنش
    • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      75 13
      چی میگی عزیزمن.گزارشگر متعصب است که همش از عبادی پور انتقاد میکنه وگرنه چیکار کرد که شایسته این طور اتهام زنی شما باشه. برو بازی رو مجددا نگاه کن که امیر غفور چندین و چند بار دفاع شد حتی تو ست آخر که از حساسیت خیلی بالایی برخوردار است و یک امیتاز سرنوشت تیم رو عوض میکنه چند بار دفاع شد. اونوقت گزارشگر چی گفت؟ هیچی آره هیچی. ضمنا گرارشگر منتظر فرصت است که از کواچ انتقاد کنه
    • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      55 5
      بی انصاف نباشید چند امتیاز خوبم گرفت و اشتباهم داشت مثل بقیه...
  • حسین A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    18 2
    بردیم عوض کن 32
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 2
    نهایت این مارتن با برد ایران تموم شد هوراااااااااا
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 2
    مبارکه
  • پیتر A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    46 16
    ولی سه هیچ یه چیز دیگه بود .یه جورایی انتقام لیگ جهانی میشد ولی بازم ایول خیلی حال کردم به امید خدا بازم جز چهارتای جهان میشیم
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    10 1
    1615
  • بی نام GB ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    38 6
    حالا دیگه کسی از گل کمتر نمیتونه بگه، تیم ما شایسته است ، دستشونم درد نکه اما از تیم چهارم جهانم میشه انتقاد کرد. چرا اینها نمی تونن تو بردن تداوم داشته باشن. تا یه بازی می برن ، انگار وظیفشون انجام دادن
  • ندا A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 4
    دست نیافتنی شدیم.........
  • اسی A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 2
    ای ول بردیم ...
  • کیان A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    امریکای مغرور به خاک مالونده شد
    • امین IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      77 36
      عزیز جان غرور تیم آمریکا رو از کجا تشخیص دادی؟ بگو ما هم یاد بگیریم.
    • جواد A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      29 41
      از اون جا که آخر بازی دوباره داور رو مجبور کردن تصویر رو بازبینی کنه
    • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      17 12
      از اونجا كه جنبه باختن نداشتند و به داور دوم و بعد اول ، گير دادند. مى خواستند پاى رييس ليگ هم بكشن وسط كه نشد
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    60 18
    پیروزی تیم والیبال ایران بر آمریکا مبارک باشه . آفرین بر غیرتتون
  • ماشالله ایران.... IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    31 3
    عالی بود....عالی....افرین به بچه های ایران
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    39 2
    این تیم میتونه قهرمان جهان شه
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 71
    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند :دی
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    24 1
    ای ول خدا ما چرا انقدر خوبیم بچه ها متچکریم
  • احسان A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    23 1
    غیرت یعنی همین .افتخار یعنی شماهاااا
  • سحر A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 2
    بردیم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.عالی بودین دمتون گرم ولی کم حرصمون ندادیدهاااااااااااااا
  • ناشناس IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    24 2
    خدا وکیلی قشنگ بازی کردن و حقشنو گرفتن
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 3
    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بی نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    11 78
    وقتی این عبادی پور رو توی زمین می بینم که بد هم بازی می کنه ولی تعویض نمی شه دوست دارم سرم رو بکوبم به دیوار
  • مشت اصغر A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 3
    خدایی این 32 خیلی چسبید، دمتون گررررمم بچه هاا
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    52 53
    واقعا اگر معروف نبود به هیچ وجه حریف تیم های تاپ دنیا نمی شدیم. معروف با پاس ها و هوش خودش هر تیمی رو به زانو درمیاره
    • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      78 6
      خوب اگه امریکا هم اون بازیکن ساندر و یا اندرسون رو نداشت هیچی نبود. ایتالیا هم بدون زایتسف چیزی نیست. در تیم روسیه هم موزرسکی همه امتیازها رو می گیره. در تیمهای درجه1 دنیا یکی دو بازیکن با ویژگی منحصر به فرد هستند که در پست خودشون بهترینند در دنیا. تو تیم ایران هم موسوی و معروف در پست خودشون فوق العاده اند. البته قائمی هم در دریافت عالی است.
  • sam IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    27 3
    خسته نباشی دلاور
  • کرمانی A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    26 7
    درد و بلاتون تو سرم عزیزان وطنم
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    مرگ بر آمریکا
  • حجت A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    51 3
    به اینا میگن مرد
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    23 2
    گل کاشتن........عالی بود......عالی بود.....
  • اوجان اوغلی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    بهترین پاسور جهان کسیه که تو امتیاز حساس 13گیم پنجم جاخالی میندازه . . سعید معروف . . یاشا تورک اوغلی یاشاسین ایران
    • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      4 3
      ما در ایران ترک نداریم. آذری داریم که ترک زبان است. ضمنا مسائل رو قومی قبیله ای نکنید اینجا افریقا نیست.
  • حسین A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    36 1
    ایول خبرآنلاین زودتر از ورزش 3 نتیجه نهایی رو زدی.. تبریک می گم
  • حمید IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    36 1
    دمشون گرم لحظات آخر نفسم بالا نمیومد
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    12 17
    آقا جون هر کی دوست دارید این توپای دوم رو که با زحمت جمع میکنید آسون از دست ندید. دق کردیم و ندیدیم یه توپ برگشتی رو با اسپک تو زمین حریف بخوابونن. آخه کواچ این ضعف به این بزرگی رو نمیبینه؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    32 3
    زنده باد ایران
  • علیرضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    61 5
    پیروزی ایران مبارک ،فقط شعارای سیاسی ندین ، این ورزشِ
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    43 25
    کاش یه مربی خارجی مانند کواچ سرمربی فوتبال بود نه امثال کی روش...
    • احسان A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      48 0
      وکاش بازیکنان فوتبال هم مثل بازیکنان والیبال جنگنده وباغیرت بازی میکردند
    • بی نام CA ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      10 1
      دوست عزیز این بردها نتیجه عملکرد 20 ساله فدراسیون والیباله و کواچ یا هر مربی دیگه فقط باید تیم رو آماده کنه وگرنه این بازیکنان با برنامه ریزی فدراسیون ساخته شدند. شرایط فوتبال ما کاملا متفاوت و بی برنامه است و کیروش هم تا اینجا خوب کار کرده.
  • بی نام RO ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    25 1
    بابا واقعاً دمتون گررررررررررررررررررررررم...
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    85 8
    چه میکنه این معروف......له شون کرد
    • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      61 27
      اونجا کسی نرفته بود کسیو له کنه دوست عزیز اسمش والیباله، نه لهیبال البته معروف حرکتش فوق العاده بود، دمش گرم.
  • عجب A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    جوجه رو آخر پاییز میشمارند معلومه آمریکا و ایتالیا تو دور اول فعلا مایه نمیذارند خیلی زرنگتر از این حرفا هستند اما ایرانی ها جوگیرند و تمام قواشون رو میذارند و تو نیمه نهایی کم میارند
    • ایمان A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      118 0
      دوست من در دور بعد این بازی ها امتیازاش حساب میشه و خیلی مهمه / چرا ندونسته حرف میزنی و باعث ناراحتی میشه / ما دیکه دور بعد با ایتالیا و آمریکا بازی نمی کنیم و 5 امتیاز از 6 امتیاز ممکنه رو ازشون گرفتیم به این برد افتخار کن و حالشو ببر
    • بی نام DE ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      79 2
      شما آمریکایی هستی یا ایتالیایی؟ بهرحال فارسیت خیلی خوبه...
    • داود ايران نژاد A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      47 2
      يعني توايراني هستي من كه فكر نميكنم
    • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      55 2
      کاش اول از روند انجام مسابقات جهانی یکم اطلاعات پیدا میکردی بعد میومدی نظر بذاری.عزیز من هرنتیجه ای که تو دور اول تیم ها مقابل هم بگیرن واسه دور دومم حساب میشه مگه میشه تیم هایی مثل آمریکا و ایتالیا بازی رو شل بگیرن اینطوری شرایطشون واسه کسب مقام خیلی سخت میشه
    • مهدی یار IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      45 0
      حتما برزیلم با این همه سابقش جو گیر شده که آلمان 3 هیچ با اختلاف بالا برده این چه حرفیه میزنی
    • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      32 1
      آره اون وقت کم مونده بود سر امتیاز آخر از بیرون هم داور بیارن که بازی رو نبازن لازم نیست همیشه نظر بدیم وقتی چیزی نمی دونیم
  • فرهاد A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    24 3
    درود به غیرت ایرانی
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    22 1
    شاهکار کردین دمتون گرم
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 0
    انصافا اعصبموآخراش خورد شد ولی ایول بالاخره این آمریکا رو بردیم
  • رامتین IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    43 1
    من نمی دونم این گزارشگرای والیبال چرا انقدر شل گزارش میکنن انگار داره بازی دو تا تیم باشگاهی دسته دو رو گزارش میکنه
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    40 1
    بابا معرووووووووووف
  • رضا A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    16 1
    زنده باد ايران و ايراني بچه ها مچكريم .
  • بی نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    13 58
    این مسخره بازی ها چیه پیمان یوسفی در میاره دست می زنه وسط استودیو واسه تشویق.کی به تشویق این بابا نیاز داره آخه...بقیه رو هم مجبور کرد...اینکارا باعث میشه برد نچسبه بهم
  • مهدی یار IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    14 1
    بچه ها عاشقتونم...... همتون عالی بودید:
  • امین آقا A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    14 1
    دمم گرم
  • عارف A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    34 5
    هه هه دمشون گرم، روشون و کم کردن، بچه ها قهرمان لیگ جهانی رو بردن،کار بزرگی دمشون گرم.
  • sahar FI ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    45 11
    خدا رو شکر.باز هم یک غرور ملی دیگر.شیر مردان ایران متشکریم خدا قوت دلمون رو خیلی شاد کردید.یا امام علی ع
  • امید A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    74 6
    تمام این ها عشق ما رو به والیبال کشورمون خیلی زیاد تر میکنه و از فوتبال کثیف کشورمون منتفر تر.دَم همه بچه های والیبالیست گرم.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    92 22
    خیلی حال کردم حریف "پرچم" نشدن ....
    • 007 IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      زیاد حال نکن ... در ضمن پرچم بی اعتبار هیچ اهمیتی نداره...
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    108 1
    احساس غرور ميكنم. درود بر شما شير مردان. درود بر كواچ. روح حسين معدني شاد باشه
  • رامین A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    7 187
    این والیبال چند وقت نبود چقدر از دستش راحت بودیم.بازم شروع شد.حالا اگه فوتبال بود یه چیزی.
  • علی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    44 3
    ایرانی همیشه همه جا سر بلند باشی والیبالیستها دل همه رو شاد کردید درود برشما
  • saman US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    90 34
    مرسی از همه بچه های تیم ملی و فرهاد ظریف به خاطر شکست امریکا...انشالله بچه های تیم هسته ای و جواد ظریف عزیز هم 2 ماه دیگه اینکارو تکرار کنن.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      31 7
      عمو جون خودت که فیلتر شکن آمریکایی اومدی
    • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      37 5
      بی ریط بود
  • رضااااا IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    ایران شانسی برد خیلی ظعیف میشن ست 3و4 کواچ هنوز بی تجربس
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      81 3
      جنابعالی اول املایت را تقویت کن بعد بیا اینجا و نظر بده.
    • بی نام GB ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      8 45
      چرا نباید انتقاد کرد ما حالا جزو چهار تیم برتر دنیایم نباید به این راحتی دو ست بدیم
    • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      16 2
      اشتباهی مثبت دادم
    • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      25 1
      اخرین نمره ی دیکتت چند بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    89 39
    آیا می دانید حقوقی که دولت به بازیکنان تیم ملی کمک می کنه ماهی زیر 500هزار تومان است وپولی که کروش از دولت ایران گرفته بالای 40 میلیارد تومان است
    • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      30 12
      رقم قرارداد کی روش در خبر های غیر رسمی 64 میلیارد تومن است
    • نیما A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      32 8
      آیا میدانی که شما هیچی نمیدانید دیدی تو باغ نیستی
    • بدون نام ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      46 9
      عزيزم مبلغ قرارداد هاي واليباليستا از بعضي از فوتباليستا بيشتره!!!! كه البته نوش جونشون!!!!!
  • حسین A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    60 74
    والیبال ثابت کرد ک ناکامی ما در جام جهانی فوتبال حاصل ناکامی کیروش و عوملا دیگه ایه نه ظرفیت پایین ما
  • cr7 A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    86 4
    باز هم بچه های باغیرت ایرانی........... زنده باد ایران و ایرانی
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    91 7
    هنوز بازی تمام نشده تلویزیون قطع کرده رفته سراغ پخش آگهی
  • ahmad A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    58 6
    پرچممون بالاااااااااااااااااااا مرسی غرور افرینان
  • سیاوش A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    64 42
    یا علی بگو خدا هوامونو دارهههه
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    47 2
    خاك بر سر من كه يه عمر فوتبال نگاه ميكردم و هيچوقت به اين اندازه شاد نشدم
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    38 3
    ایتالیا.....پر.......امریکا.....پر.....
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    80 7
    چرا برای والیبال شادی خیابانی نداریم؟والا بازی با آرژانتین یادمه تو تهران مردم بعد از باخت چند ساعتی شادی می کردن خداییش این بازی رو عالی کارد کردن بچه ها مهم تر اینه که بردیم. این بازی شادی نداره؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    50 8
    بچه ها متشکریم. فوتبالیست های پر غرور و میلیاردی از والیبالیست ها یاد بگیرن.
  • ببراز A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    12 4
    درود بر ایران و ایرانی
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    49 10
    دو تا چیز میگم ی کم بخندیم..................................... ایتالیا...... آمریکا. جام بعدی که شرکت کنیم جام بین کهکشان هاست.
  • علیرضا US ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    آمـــــــریــــــــــــــــــکا تــــرکــــــیــــد مــثـــل ایـــتـالـیــــــــــــــــا
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    30 7
    بد شد بردیم، شادی جرمه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    45 2
    امیدوارم همینجوری برن جلو تا بتونن یه مدال از مسابقات قهرمانی جهان بگیریم
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    61 7
    یوزپلنگ رو قلب این بچه ها هک شده
  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    89 9
    همه به احترام پرچم ...
  • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    84 11
    کواچ و دیگر هیچ
  • مهناد A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    تبریک واسه برد.... درسته که بردیم ولی بعد جام کواچ باید عوض بشه. عوض این که ما از کواچ یاد بگیریم اون داره از ما تجربه اندوزی می کنه آخه جوانگرایی خوبه ولی نه اینکه عبادی پور رو توی حساس ترین لحظات بازی بیاری تو زمین اونم توی حساس ترین لحظات بازی خراب کنه که تازه به ضرر خودشم هست
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      فرهاد قائمی گیم آخر گند زد.عبادی پور خوب شده...کواچ بره اینانلو بیا لابد؟
    • پرويز A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      106 2
      الان كجاي كار كواچ مشكل داره؟ بابا انصاف ذاشته باشين
    • امید A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      67 3
      اگه فکر میکنی خیلی بلدی بگیم تو رو سرمربی کنن؟؟؟؟
    • اکبر IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      85 12
      امروز عالی بود عبادی پور این حرف شما هم حرفیست که گزارشگر نادان تو دهن شما گزاشت اذهان عمومیو فریب میده
    • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      66 19
      عزیزمن شما هم که فقط گوشت به دهان گزارشگر است. خداییش غفور چند تا دفاع شد و آیا گزارشگر ازش هیچ انتقادی کرد؟حتی یک مورد؟ و سوال دیگر در کدام مورد فقط یک مورد که در این بازی عبادی پور خطا کرد رو بگو. جان من بگو.
    • حسین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      56 2
      من نمیدونم شما کی هستی که برای همه خبر های والیبال در همه ی سایت های میایی و علیه عبادی پور نظر می دی ؟ مشکلی داری با این بچه ؟ اون جاخالی که انداخت کی میتونست بندازه . در مورد آقای کواچ هم باید بگم که برای افرادی مثل شما خوبه که استاد محتشمی پور مربی تیم ملی باشه .
    • محمد حسن IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      58 7
      عبادی پور عالی شده هم دریافت خوب هم پشت خط زن عالی زایتسف ایران میشه دو سال دیگه به نظرم از خیلیا بهتر بود اکثر سرویسارم اون جم میکنه
    • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      96 18
      واقعا متاسف شدم از این نظر.کواچ نبود حتما آمریکایی که یه ماه قبل 3 بر 0 مث آب خوردن برد مارو میباخت؟؟عجب آدمای بی لیاقتی هستیم.حقتون مربی داخلیه که باند بازی کنن و دوباره برگردیم 10 سال قبل
  • محمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    62 4
    عالي عالي بود بازي سطح بالايي بود آفرين بچه ها
    • والیبال وعشق A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      27 1
      به نظرم اقای فردوسی پور یک شب تمام والیبالیست های عزیز ودوست داشتنی را دعوت کن تا فوتبالیست ازشون الگو برداری کن
  • علی A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    55 8
    تبریک تبریک تبریک زنده باد ایران ویرانی با هر زبان ونژادی
  • ساسان IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    آمریکا تیم ضعیفی بود بردنش کاری نداشت در ضمن به فکر مشکلات اقتصادی باشین نه این چیزا که پولش واسه بقیس خبر جان خوهشا بچاپ لطفا
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      96 5
      چی میگی؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      106 8
      آمریکا قهرمان لیگ جهانی بود... اصولا تیم های قوی قهرمان میشن دلبندم.... بعدشم همه چیز که پول نیس عشق به کشورت نداری شما؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      112 4
      اشکال شماها اینه که همه چیو تو پول می بینید ... شادی مردم بعد بازی با هیچ پولی بدست نمی آد
    • امید A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      111 4
      از این که میبینم یه همچین آدمایی مثله شما تو کشور هستن متاسف میشم.
    • بی نام US ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      103 3
      تو که فکر مشکلات اقتصادی هستی خودت چرا میشینی والیبال میبینی و در مورد ضعف و قوت تیم ها افاضه میکنی؟
    • بدون نام ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      43 6
      فازت چيه؟
    • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      51 2
      قهرمان جهان ضعیف بود؟ لابد تیم توحید تو پارک لاله قویع
    • ساسان IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      7 70
      پس برین خوش باشین یه مشت تازه به دوران رسیده با تیکه کلام جدید "فازت چیه" از شبکه اجتماعیه ... . در ضمن من بازیو ندیدم و اینکه آمریکا از نظر شما که حافظه ی تاریخی والیبالت برمیگرده به ورلد لیگ امسال تیم قویه نه یه کسی که خیلی وقته والیبالو پیگیری می کنه. با تشکر از خبر آنلاین واسه درج سریع نظرات.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      36 1
      آقا ساسان قهرمان المپیک پکن کی بود ؟؟؟
    • ساسان A1 ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      1 24
      آمریکا در والیبال نسبت به تیم هایی برزیل و ایتالیا ضعیف است هر چند گاهی این تیم ها نسبت به قبلشون کم قدرت تر میشن و آمریکا می تونه عنوان کسب کنه ولی از نظر لول و کیفیت ارائه بازی و صاحب سبک بودن والیبال آمریکا هیچ وقت به لول این تیم ها نمیرسه مثل بسکتبال آمریکا که هیچ وقت اسپانیا و صربستان نمیتونن به کیفیتش برسن.. پ.ن:ایتالیا رو که تو بازیه قبل بردیم من واقعا خوشم اومد و اون برد نشانه ی قدرت ما بود
  • hamid US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    دیگه از تصویر آهسته حالم بهم میخوره
    • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      18 74
      خوب نبین بذار شبکه اموزش
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    23 1
    خدا قوت
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    79 11
    قابل توجه عادل فردوسی پور...
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      41 8
      آقا مدتهاست ديگه دور دست فوتبال و عادل فردوسي پور نيست اونا با دو تا سانتر رو دروازه آرژانتين خوشن الان مدتهاست دور دست واليبال وتوپ و تور و بهزاد كاويانيه كه همه رو زدن كنار
  • ramin A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 4
    مردان واقعی والیبالیست های کشورمون
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    26 2
    عالیییییییییییییییییییییییییی بود
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 3
    نشون دادیم که شانسی چهارم دنیا نشدیم.
    • بدون نام ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      4 0
      بايد اول ميشديم
  • بی نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    10 14
    بچه ها عالی بودند . هرچی غفور دفاع شد اما بقیه عالی عالی بودند. بچه ها متشکریم
  • چلسی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    59 2
    اگه میباختیم همه میگفتن کواچ ب دردنمیخوره,خدایش مربیه خپبیه,ماشالله ب غیرت ایران و ایرانی,کیف کردم,این معروف ک غوغا میکنه,قهرمانیم
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    29 14
    ما فقط می فهمیم مربی ایرانی چیزی بلد نیست
    • بدون نام ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      0 0
      عزيزم بي احترامي نكن حسين معدني رو يادت رفته!!!!
  • ورزشدوست A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    26 2
    بچه ها مچکریم دست شما درد نکنه با این غیرت و مردانگی دست شما را میبوسم این پولهلئی که میگیرید حلالتان باشد
  • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    26 2
    بچه ها مچکریم بچه ها مچکریم
  • سام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    33 2
    یعنی عاااااااااااااالی... الان جون میده تو دور بعد با ایتالیا و امریکا بیفتیم خخخخخخخخخخخ
  • مرتضی A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    95 8
    حیف پول بیت المال که حروم شما فوتبالی ها میشه ماشاءالله غیرت آ؟؟؟؟؟
  • cr7 A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    55 5
    ایول به بازیکنان با غیرت و تعصب والیبالمون..... اصن عشقن ...........کیا موافقن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    47 3
    بردیم آخیش نفس راحت کشیدیم :
  • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    107 6
    والیبالیستهای ایران برنده،تلوزیون ضرغامی باز هم بازنده
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    صدا و سیما شورشو درآورد با این سانسور کردن
    • بی نام EU ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      40 45
      یکم بهتر شده.
    • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      25 72
      الان همه خوشحالن و از این برد دارن لدت میبرنن عزیزم این بحث سانسور دیگه قدیمی شده زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن برو به چیزای دیگه گیر بده شما که ماشالله به همه چیزو هر کسی گیر میدین تا عقدتونو روش خالی کنین سوژه برا شماها زیاده منظورم از شماها ادمای روشن فکره که به همه چی گیر میدن و از هر چیزی یه موضوع میسازن ول کن این چیزارو الان شاد باش مثل همه ی مردم بخاطر این پیروزی
    • به بالایی A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      27 21
      نه مثل دفعه قبل بود تغییری نکرده بود
  • manam dige FI ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    51 9
    خدا رو شکر .یک یا امام علی دیگه و یک غرور ملی دیگه شیرمردان ایران متشکریم.
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    70 12
    بهترین کاپیتان دنیا ، معروف ♥ 4
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    78 1
    معروف معروف زیدانه والیبالی. چقد بازی هیجان انگیزی بود.
    • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      کجای این بازی هیجان انگیز بود ما که فقط حرص خوردیم از دست این عبادی پور انگار که بازیکن تیم حریف بود واسشون هی امتیاز جمع می کرد
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    77 13
    پول مفت در جیب کروش .عرق وزحمت مال بچه های والیبال
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    76 1
    فرهاد قائمی بهترین دریافت کننده شد فرهاد ظریف بهترین لیبرو بزن لایکووووو
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    127 6
    میگن امریک هنوز داره درخواست ویدیو چک میکنه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    48 2
    کل بازی خوب بچه ها یه طرف،جای خالی آخر معروف یه طرف...سطل آب یخ بود رو سر آمریکایی ها
  • كيوان IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    69 4
    زنده باد كاپيتان سعيد معروف ، زنده باد كواچ، زنده باد ايران.. و بسوزن همه ي اونايي كه نمي تونن موفقيت ايران رو ببينن و تو اين كامنت ها راي منفي دادن... ايــــــــران
  • سpsdk A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    2 55
    بابا سکته کردیم به خدا این کواچ باید یاد بگیره نیاد روی نیمکت ما تجربه کسب کنه.تایم اوتایی رو که باید نمیگیره.تعویضای بی موقع.خراب خراب
  • حميدرضا A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    75 12
    اين ماييم كه ابـــــــــــــــــر قدرتيم
    • بی نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      24 5
      تو والیبال دیگه؟؟
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    39 2
    بچه ها مچکریمممممممممممممم..........
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    از امیر غفور عزیز درخواست دارم با دهن بسته سرویس بزنه اینقد تصویر آهسته حلقش رو نشون دادن فهمیدیم غذا چی خورده دندوناشم شمردیم
    • حسام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      93 7
      تو از اونایی هستی که دماغتو عمل کردی
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      136 4
      بیچاره چی کار کنه ... اگه دهنش بسته باشه اونوقت نمی تونه امتیاز بگیره باید توان تماشای والیبال در شرایط سخت رو داشته باشیم
    • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      32 55
      ویک درخواست دیگه هم داریم که با چشم بسته آبشار نزنه. خیلی دفاع شد. همه داشتند جون میکندندوبا جون و دل بازی میکردند حیفه که تو مهمترین پست اینجوری دفاع شدیم. خدا رو شکر بردیم. معدنی روحت شاد و دست بچه درد نکنه.عالی بودند
    • بی نام US ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      122 2
      چرا پرت و پلا میگین شما. غفور امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. اگه قرار بود همه توپ هاش بخوابه و دفاع نشه که ما همه ست ها 25 به 10 میبردیم. ضمنا امریکا قویترین دفاع جهان رو داره. بازی محله نیست که مهاجم زرت و زرت بخوابونه./// مسائل فنی رو بچگانه و خاله زنکی نکنید.
    • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      20 0
      استیلشه بابا....فرانسه دهه 80 میلادی فوتبالیستی داشت به اسم آلن ژیرس که نوک زبانش همیشه بیرون بود موقع پاس دادن....مایلی کهن یا بهتاش فربیا هم مدل دست و انگشتاشون موقع پاس دادن دفرمه میشد
    • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      0 3
      محض اطلاع شما. شمایید که پرت و پلا میگیند. دوبازیکن امریکا یکیشون ساندر26 امتیاز اور واندرسون؟ هم 25 امتیاز آورد. درحالیکه تیم امریکا باخت و امیر غفور تنها 21 امتیاز اورد. عزیزمن اونوقت امتیازاورترین بازیکن شد؟؟ امیتازاورترین بازیکن ایران شد.درحالیکه دونفرامریکایی جلوی او بودند.
  • محی الدین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    51 6
    حالاکه قراررابرسانسورگذاشته انداین بارانصافایک سانسورچی ماهراورده اند.دمشان گرمممممممممممممم
  • مرتضی RO ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 3
    خیلی عالی بود باریکلا به این غیرت.....لذت بردیم...البته با استرس
  • امیر A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    25 2
    دمتون گرم....زنده باد ایران
  • مهدی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    28 12
    اینم یه جواب به آمریکا تو ورزش تونستیم با اون همه امکاناته مدرنی که تو ورزش دارن .ببریم.بازم دمه لا غغغغغغغغغغغغغغغیرته بچه هامون گرم
  • عماد A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    زنده باد ایران مرگ بر آمریکا
    • بدون نام ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      149 4
      داداش جنگ كه نيست ورزشه!!!!!
    • شهریار IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      83 3
      حالت خوبه؟
  • مجی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    105 6
    عالی بود عالی. تو ست 5 ی امتیاز حساس رو کامل سانسور کردن، وافعا شرم آوره، ضرغامی همیشه بازنده
  • kyan IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    61 22
    آمریکاییها ظرفیت باخت ندارند و در حساسترین لحظات که ما امتیاز میگیریم درخواست ویدیو چک میدند. اگه دقت کرده باشید آمریکاییها خیلی جاها میتونستند درخواست ویدیوچک بدند ولی ازش استفاده تاکتیکی میکنند و درست جایی که همه چی حساسه و ما امتیاز میگیریم درخواست ویدیو چک میدند خیلی بی ظرفیت هستند.
    • بی نام A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      9 1
      تاکتیک صحیح استفاده از ابزار که بی ظرفیتی نیست، باهوشیه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    152 4
    بی زحمت این ضرغامی رو یه دقه بدین به من خفش کنم .بهتون پسش میدم
    • حسن A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      27 2
      آقای سانسورچی بخدا سرو وضع تماشاچی های خانم تو بازی خیلی خیلی بهتر از زنهای توی خیابونهای خودمونه
  • بدون نام ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    40 2
    واليبالو عشقه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    63 12
    آمریکا یک تیم فوق العاده باهوشه.کاملا مشخص بود در ست اول و دوم خودش رو نشون نداد گرچه بدون شک بچه های ما فوق العاده بودند.اما ست آخر مهم بود که بردیم.و واقعا جاداره ازکادر فنی و تمام بازیکنان به خصوص کاپیتان سعید معروف و امیرغفور تشکر کنیم:
  • great iker IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    این برد مشت محکمی تو صورت فوتبالیست های بی لیاقت
  • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 4
    من گفتم یا اولیم یا دوم هنوزم میگم میخوام ببینم مثلا کدوم تیم میخواد جلومونو بگیره؟
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    به مدل موی بازیکن های آمریکا دقت کنید ، کدومشون مدل موهاش شبیه موسویه ؟؟؟ با اینکه اونا تو قلب مد زندگی می کنن . چرا جهان سوم انقدر زود جوگیر میشه ؟؟؟
    • کیان IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      97 6
      و بازیشو نگاه کن چیکار به مدل موو داری
    • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      20 90
      موسوی الگوش دژاگه بود با اون مو و ریش...مدل خفن داعشیه
    • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      102 8
      شما به خالکوبیهای اونام توجه کردی؟ چه ربطی به جهان سومی داره. هرکی هرجور دوس داره زندگی میکنه.
    • جواد A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      80 3
      مدل موی کدوم بازیکن همه تیم های حاضر در لیگ جهانی مثل زایتسفه؟؟؟ ایتالیا هم جهان سومیه؟؟؟
    • فرهاد A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      108 5
      از کل بازی و این همه زیبایی فقط همینو فهمیدی؟ تاسف شدید من و جامعه رو یک جا بپذیر
  • مهران IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    84 6
    فرهاد قائمی بهترین دریافت کننده ، فرهاد ظریف بهترین لیبرو و امیر غفور امتیاز آورترین بازیکن شد بزن لایکووووو
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    57 1
    تبريك بچه ها واقعا عالي بودن مخصوصا معروف
  • sahar A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    27 3
    عالی بود.خداییش هر کدومشون تو پست خودشون به بهترین نحو عمل کردن.امید وارم همین جوری تا اخر ادامه بدن.
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    48 9
    حیف پولهایی که در فوتبال خرج راه رفتن بازیکنها و جیب مربیهای خارجی میشه
  • علی امید IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    64 15
    ناراحتی قلبی داشتم بااین بازی عالی قلبم مثل ساغت کار میکنه آفرین بر این همه غیرت و همت .امام رضا پشت و پناهتان.احرتون باخدا که خیلی مردانه مبارزه کردید.
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    76 65
    آمریکا حیا کن والیبال رو رها کن
  • حامد NA ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    آقا این جریان منفیا چیه چرا بزی ها چش دیدن برد تیم ملی رو هم ندارن ؟
  • بی نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    172 6
    درود و صد درود بر غیرتتون. من که گریم گرفت وقتی جنگندیشون رو دیدم.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    44 3
    بر تبل شادانه بکووب
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    25 1
    ما بردیم. خدایا شکرت.
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی دایی
  • nasim GB ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    21 2
    فقط والییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبال و عشق و حال 100 بی خیال این موج های منفیییییییییییییییییییییییییییییی
  • فاطمه IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    15 1
    شما عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستید ما عاششششششششقتونیم من امروز پارک ابی بودم ولی بااین حال بازیو تو اون جا میدیدم و شاهده این بودم ک همه داشتن نتیجه بازیو دنبال میکردن واقعا جالب بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    13 0
    حالا نوبت کلاه ار سر برداشتن امریکائیهاست
  • amin A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    17 6
    این که چیز عجیبی نیست قرمز بپوشن برندن
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 0
    واقعا دست و پنجه تون درد نکنه بچه ها حس خوشحالی خیییییییییلی زیاد همراه با غرور دارم. حسی که خیلی کم تجربه میشه...
  • بی نام US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    20 0
    این گزارشگره با ولاسکو هم مشکل داشت فکر کنم کلا با ادم خارجی مشکل داره
  • امیرعلی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 1
    قوی بود خیلی خوب بود
  • بی نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    53 3
    تبریک بابت برد. ولی خدایی تیم آمریکا یکی از باشخصیت ترین تیمهایی هست که دیدم. اصلا اهل حاشیه نبودن برعکس ایتالیا
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    31 1
    عرض تبریک دارم بابت برد غرور آفرین والیبالیست ها در مسابقات جهانی کاش فوتبالیست ها هم کمی از این ها یاد می گرفتند کاش کیروش هم این بازی رو دیده باشه
  • پرستو IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    129 3
    روح حسین معدنی عزیز شاد.
    • بی نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      16 2
      احسنت بر شما با این یادآوری به موقع
  • مقیمی A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    7 2
    خدایا : معروف را از تیم ما نگیر .
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    5 1
    غیور مردان بی ادعا، خدا خیرتون بده بیشتر از این ها
  • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 1
    فوتبال بی برنامه را تعطیل کنید وبودجه انرا صرف والیبال.فوتسال کشتی کنید
  • عباس مهدوی A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 30
    سلام ,فقط میتونم بگم خدا قوت پهلوانان, دله رهبر را شاد کردید,
  • ashkan IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    13 1
    ما برای انکه ایران خانه ای دلها شود رنج دوران بردایم رنج دوران بردایم
  • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    3 1
    یعنی عالی بودین بچه ها، خسته نباشید
  • dff A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    9 1
    امیدوارم نسل بعدی والیبالیستا در جا نزنه این بردا وایمون خاطره شه
  • بی نام A1 ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    19 1
    نقش ظریف فراموش نشه بدون اون تیم ملی به مشکل اساسی میخورد.
  • سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    25 11
    برد دلچسبی بود اما تعبیر زانو زدن حریف درست نیست. اگه دو توپ آخر خدای ناکرده تو زمین ما خوابیده بود ، می گفتین ایران مقابل آمریکا زانو زد؟؟
  • امین عزیزی A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    3 6
    اتقاق جالبی میشد اگه در حین اینکه تلویزیون داشت سرود شادی پخش میکرد. نتیجه برمیگشت
  • علی A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    7 0
    من میخوام بدونم مگه شما طرفدار ایران نیستید که کامنت منفی میزارین
  • رضا بامرام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 2
    مرسی والیبال .اقایان و خانم ها جوان بی خیال دعوا خوشحالی کنید .هیچ پارتی هم نیست عبادی پور در لیگ پدیده بود .اینو توجه کنید که ایتالیا و امریکا رو در مرحله بعدم از الان برده ایم پس خوشحالی مان دو چندانه.
  • سما A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    6 0
    اقا چرا وقتی بازی تموم نشده پیام بازرگانی پخش میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ تو اوج هیجان باید پیام بازرگانی ببینیم........
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    5 0
    والیبال داره از کشتی جلو میزنه
  • مهدى A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 0
    به به كاشكى فوتبالى ها هم اينجورى بو دن