20 هزار و 828 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی امروز در بورس کالا داد و ستد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بورس کالا، یک هزار و 200 تن ذرت دانه ای استان فارس، کرمان و کرمانشاه، 20 تن مرغ منجمد رده یک کشتارگاه و پنج هزار تن شکر سفید کارخانه قند و شکر دعبل نیز در بورس کالا داد و ستد شد.

همچنین تالار صادراتی میزبان معاملات 100 تن عایق رطوبتی و 14 هزار و 800 تن انواع قیر بود.

در تالار محصولات صنعتی ومعدنی نیز 100 تن شمش هزار پوندی آلومینیوم ایرالکو و دو هزار تن «تختالC» شرکت فولاد هرمزگان جنوب مبادله شد.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز میزبان معامله 48 هزار و 419 تن مواد پلیمری بود.

63 هزار و 190 تن وکیوم باتوم (ماده پایه تولید قیر)، چهار هزار و 900 تن گوگرد، هشت هزار و 90 تن قیر نیز در این تالار داد و ستد شد.

معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه با رونق «پی.وی.سی»، «پلی اتیلن های ترفتالات»، «پلی اتیلن های سبک فیلم»، «پلی استایرن معمولی و مقاوم» و برخی انواع «پلی پروپیلن ها» روبرو شد.

مدیر عامل بورس کالا درباره معامله محصولات کشاورزی در بورس کالا گفت: روند عرضه جو در بورس کالا موفق بود؛ به طوری که بورس کالا اطلاعات حدود 148 هزار کشاورز این محصول را دریافت کرده و در سامانه شرکت پشتیبانی ثبت کرده است.

به گفته «حامد سلطانی نژاد»، تاکنون نزدیک یک میلیون و 100 هزار تن جو در مرکزهای خرید دریافت شده است.

وی اضافه کرد: به طور متوسط روزانه 90 کد سهامداری خریدار در سامانه بورس کالا ثبت می شود که نشانگر استقبال از این طرح است.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =