ایرنا نوشت:معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص سیاه نمایی برخی رسانه ها در رابطه با عملکرد دولت روحانی گفت: معتقد به نقد دولت از سوی رسانه ها هستیم و اما متاسفانه تعدادی از رسانه ها با مقاصد خاص سیاسی اقدام به تخریب دولت می کنند.

محمدحسین مقیمی روز سه شنبه در جریان سفر به آذربایجان غربی و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: درک مردم نسبت به مسائل سیاسی بالاست و این سیاه نمایی ها راه به جایی نخواهد برد.

وی در رابطه با تشکیل خانه احزاب در استان ها گفت: دولت تدبیر و امید عزم جدی برای آزادی فعالیت های مدنی و سیاسی در چهارچوب قانون دارد و در راستای تشکیل خانه احزاب در استان ها نیز، احزاب استانی باید در این موضوع صنفی پیش قدم باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: با توجه به احتمال تقارن انتخابات ریاست جمهوری و ماه مبارک رمضان، برگزاری انتخابات زودهنگام مطرح نیست و انتخابات به شکل قانونی تا پنجم خرداد ماه سال آینده برگزار می شود.

مقیمی افزود: سابقه برگزاری انتخابات در دوم خرداد وجود دارد و تا پنجم خرداد ماه شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آغاز سفرهای استانی رئیس جمهوری دولت گذشته و شائبه انتخاباتی بودن سفرهای

وی بیان کرد: هیچ گزارشی دال بر انتخاباتی بودن این سفرها اعلام نشده است.

مقیمی افزود: مجوزهای ارائه شده برای سخنرانی های رئیس دولت گذشته، بیشتر حول محور مباحث فرهنگی بوده است.

وی درباره تغییر فرمانداران گفت که تعدادی از فرمانداران طی ماه های آینده تغییر می کنند که اغلب آنها جزو بازنشستگان خواهند بود. فرمانداران دولت تدبیر و امید باید در مسیر خدمت به کشور، همدل و هم صدا با دولت روحانی باشند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =