تصادفی که تاریخ اکران فیلم را نزدیک به یک سال عقب انداخت

کمپانی فاکس تاریخ اکران فیلم «دونده هزارتو: علاج مرگ» را نزدیک به یک سال عقب انداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری این اثر سینمایی 17 مارس امسال به دلیل تصادف بازیگر نقش اول فیلم دیلن اوبرایان متوقف شد. تاریخ جدید اکران فیلم 12 ژانویه سال 2018 است.

کار ادامه ساخت فیلم تا بهبود کامل این بازیگر به تعویق افتاده است. فاکس جمعه تاریخ اکران فیلم را اعلام کرد اما زمان ادامه کار فیلمبرداری این اثر هنوز مشخص نیست.

«دونده هزارتو: علاج مرگ» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی است و پیش از این قرار بود 17 فوریه سال 2017 اکران شود. وس بال کارگردانی این اثر را برعهده دارد. شخصیتی که اوبرایان بازیگر آن است، در این فیلم دنبال یافتن درمانی برای یک بیماری مرگبار است.

دیلن اوبرایان 17 مارس در صحنه فیلمبرداری «دونده هزارتو: علاج مرگ» در بریتیش‌کلمبیا با ماشین تصادف کرد و به شدت مجروح شد.

نخستین قسمت از سه‌گانه «دونده هزارتو» سال 2014 به سینما آمد و تنها در سینماهای آمریکا بیش از 100 میلیون دلار فروخت. دومین قسمت از این سه‌گانه اما به موفقیت قسمت اول آن نبود و در سینماهای آمریکا به فروشی برابر با 82 میلیون دلار بسنده کرد.

کمپانی فاکس جمعه تاریخ انتشار چند فیلم دیگر از جمله «آلیتا: فرشته نبرد» را نیز منتشر کرد. «آلیتا: فرشته نبرد» 20 جولای سال 2018 به سینما می‌آید. رزا سالازار بازیگر «دونده هزارتو» نقش اول زن فیلم «آلیتا: فرشته نبرد» به کارگردانی رابرت رودریگز را بازی می‌کند.

منبع: ورایتی / 27 می

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =