اسکات فاینبرگ تحلیل‌گر جوایز در نشریه هالیوودریپورتر برنده‌های احتمالی جایزه امی را پیش‌بینی می‌کند، درحالی‌که تیم‌ گودمن منتقد ارشد تلویزیون آنهایی را که لایق دریافت جایزه‌اند، مشخص می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسکات فاینبرگ از نشریه هالیوودریپورتر و تیم گودمن منتقد برنامه‌های تلویزیونی نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره برندگان جوایز امی امسال اعلام کردند. نکته جالب درباره پیش‌بینی‌های این دو نفر این است که در بیشتر موارد این دو نظر یکسانی درباره برندگان جوایز امی امسال داشته‌اند.

بهترین سریال درام

برنده خواهد شد : «مردان دیوانه»

هرچند در این رشته نمی‌توان سریال‌هایی مانند «بازی تاج و تخت» و «بهتره با سول تماس بگیری» را کنار گذاشت، اما «مردان دیوانه» که در سال 2008 و 2011 نیز این جایزه را دریافت کرده، دوباره برنده خواهد شد.

باید برنده شود : «مردان دیوانه»

«مردان دیوانه» یکی از پنج سریال برتر تاریخ تلویزیون است، و تنها سریالی که توانایی به چالش کشیدن «مردان دیوانه» را دارد، سریال «آمریکایی‌ها» بود که به طرز غیرقابل‌باوری برای دریافت جایزه نامزد نشده است.

بهترین سریال کمدی

برنده خواهد شد : «شفاف»

«لویی»، «سیلیکون‌ولی» و «ویپ» هم‌چنان تا رسیدن به عنوان برنده فاصله زیادی دارند، که البته به گمان من امسال دیگر «خانواده مدرن» نخواهد بود، و جایزه به سریال «شفاف» نخواهد رسید.

باید برنده شود : «لویی»

هر چند امسال سریال‌های قدرتمندی در این رشته نامزد هستند، اما «لویی» امسال بهترین فصل خود را به نمایش گذاشت. فصل جدید سریال «لویی» قابلیت‌های بالایی برای برنده شدن دارد.

بهترین فیلم تلویزیونی

برنده خواهد شد : «بسی»

در این رشته زندگینامه خواننده بلوز به طور قطع برنده نهایی خواهد بود. البته این موضوع چندان عجیب نیست زیرا 10 برنده از میان 11 برنده گذشته این جایزه از تولیدات شبکه HBO بوده‌اند.

باید برنده شود : «بسی»

در این رشته نامزدهای خوبی با هم رقابت می‌کنند، از فیلم کمدی «سلام خانم‌ها»، تا «هرکول پوارو» و «نایتینگل». اما برنده نهایی مشخص است : «بسی» .

بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام

برنده خواهد شد : جان هام به خاطر بازی در «مردان دیوانه»

تا کنون هیچ بازیگری از این سریال برنده جایزه امی نشده است، اما این روال امسال به پایان خواهد رسید. هام که هشت سال پشت سر هم نامزد دریافت این جایزه بود، در فصل نهایی این سریال فوق‌العاده بازی کرد. علاوه بر این هام رقیب قابل ذکری هم در میان نامزدهای امسال ندارد.

باید برنده شود : جام هام به خاطر بازی در «مردان دیوانه»

من نمی‌توانم کس دیگری به جز بازیگر مرد نقش اول سریال «مردان دیوانه» را برای دریافت این جایزه در نظر بگیرم. به نظر من او تنها انتخاب برای دریافت این جایزه خواهد بود.

بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام

برنده خواهد شد : تاتیانا ماسلانی برای بازی در فیلم «یتیم سیاه»

وایولا دیویس و تاراجی پی.هنسن و الیزابت ماس همگی رقبای سرسختی برای دریافت این جایزه هستند، اما تاتیانا ماسلانی سخت‌ترین نقش را در میان تمام آن‌ها برعهده داشته است.

باید برنده شود : تاتیانا ماسلانی برای بازی در «یتیم سیاه»

به نظر من در میان نامزدهای امسال این جایزه الیزابت ماس خیلی عالی بود، بنابراین اگر برنده شود، من اعتراضی نخواهم کرد. اما صادقانه بگویم «یتیم سیاه» استثنایی بود، و بازی تاتیانا ماسلانی درخشان‌ترین نقطه این سریال بود.

بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی

برنده خواهد شد : جفری تامبور برای بازی در «شفاف»

جفری تامبور که پیش از این جایزه گلدن گلوب و منتقدین را کسب کرده، بدون شک رقیبی در این زمینه برای دریافت جایزه ندارد.

باید برنده شود : جفری تامبور برای بازی در «شفاف»

به گمان من اگر از دیگر نامزدهای این رشته درباره برنده این جایزه پرسیده شود، بدون شک همه آنها نام جفری تامبور را برزبان خواهند آورد.

بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی

برنده خواهد شد : جولیا لوئیس-دریفوس برای بازی در «ویپ»

جولیا لوئیس-دریفوس همواره کمدین محبوب داوران جایزه امی بوده است. او امسال نیز علیرغم حضور چهر‌ه‌هایی همچون امی پوهلر و امی شومر شانس اصلی دریافت این جایزه است.

باید برنده شود : جولیا لوئیس-دریفوس برای بازی در «ویپ»

من همواره یکی از منتقدین نوع انتخاب برندگان جایزه امی بوده‌ام، اما جولیا لوئیس-دریفوس همواره از این قاعده مستثنی است.

منبع : هالیوودریپورتر / 27 اوت
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =