به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مهرداد ابراهیمی عصر امروز در نشست صمیمی با فرزندان شاهد و هیئت برگزاری همایش پدران آسمانی، گفت: پنجمین همایش پدران آسمانی فریدونکنار پنجشنبه همین هفته به‌مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر در مجتمع فرهنگی اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار علیجان میرشکار از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس است، افزود: برگزاری پنجمین همایش پدران آسمانی در این شهرستان با هنرنمایی گروه فرهنگی هنری از صدا و سیمای مرکز مازندران همراه است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار، عصر پنجشنبه هر یک از فرزندان شاهد بر سر مزار پدران خود حاضر شده و دسته‌گلی به‌عنوان هدیه روز پدر بر سر مزار پدر شهیدشان قرار می‌دهند.

این مسئول با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اضافه کرد: حفظ و ترویج آثار و سیره شهدا باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ولایتمداری، مهم‌ترین نکته قابل تأمل در وصیت‌نامه‌های شهدا است، بر لزوم بازخوانی این وصیت‌نامه‌ها در محافل مختلف تأکید کرد.

وی با بیان اینکه باید یادواره‌های شهدا و محافل منتسب به این عزیزان خروجی مطلوبی داشته باشد، بیان کرد: رهروان حق باید ولایتمداری را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود داشته باشند تا منحرف نشوند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: ایستادگی بر آرمان‌های شهدا و اهداف دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه محقق می‌شود و باید بدانیم که تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدای نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نمونه‌های بارز ایثار هستند که با ایستادگی در برابر ظلم و ستم، مستکبران را در برابر جهانیان بی‌آبرو کردند، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس، عزت ما از هشت سال مبارزه و ایستادگی رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل است.

ابراهیمی در پایان گفت: آگاهی، هوشیاری و ولایتمداری دولت و ملت، عامل اقتدار جمهوری اسلامی است و خون پاک شهدا، پشتوانه محکم کشور در مقابل توطئه دشمنان است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =