۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

تیم ملی والیبال ایران قبل از حضور در لیگ جهانی سال 2015 حداقل پنج مسابقه دوستانه و تدارکاتی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور 32 تیم در سه سطح از هشتم خردادماه آغاز می شود و تیم ملی ایران در گروه دوم سطح یک با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، روسیه (قهرمان المپیک) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.
بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی کشورمان پیش از آغاز رقابت های لیگ جهانی سه دیدار دوستانه با تیم ملی فنلاند و دو دیدار دوستانه با جمهوری چک خواهد داشت که بر این اساس ملی پوشان کشورمان 20 اردیبهشت ماه راهی این کشور خواهند شد.
تیم ملی والیبال ایران روزهای پنج شنبه تا شنبه 24، 25 و 26 اردیبهشت ماه در سه دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف فنلاند می روند که این بازی ها در دو شهر این کشور برگزار خواهد شد.
ملی پوشان کشورمان سپس 27 اردیبهشت ماه راهی جمهوری چک خواهد شد تا در مدت حضور خود در این کشور (27 اردیبهشت تا سوم خرداد) دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال جمهوری چک برگزار کنند.
زمان دقیق این دو مسابقه هنوز قطعی نشده است و از سوی دیگر دیدار دوستانه با تیم های ملی صربستان و اسلواکی در مدت اردوی کشور جمهوری چک یکی دیگر از برنامه هایی است که احتمال آن وجود دارد اما هنوز قطعی نشده است.
تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال ابتدا به مصاف تیم های آمریکا، لهستان و روسیه در این کشورها می رود و از 29 خردادماه بازی های دور برگشت در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =