ایرنا نوشت:

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اظهارات برخی افراد حقیقی و حقوقی نسبت به ورود پول های کثیف به عرصه انتخابات و دامن زدن برخی رسانه ها به این مهم، تاکید کرد : هنوز مستندات قانونی ارایه نشده است.

ناصر سراج روز شنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود : بدون شک ارایه نکردن مستندات و مدارک قانونی و گزارش های لازم در این راستا سیاه نمایی است.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی کشور در اسفند سال گذشته با ارسال نامه ای خواستار ارایه گزارش ها و مدارک قانونی لازم نسبت به وجود مصادیق و گزارش های مستند در این راستا شد.

وی اظهار کرد: این در حالی است که تاکنون گزارش و مستنداتی دال بر وجود پول های کثیف به عرصه سیاسی و انتخابات به سازمان بازرسی ارایه نشده است.

سراج با بیان اینکه سازمان بازرسی نیز وظیفه دارد با این گونه سیاه نمایی ها بدون ارایه مدارک قانونی برخورد کند، تصریح کرد: این سازمان همچنان منتظر گزارش های مستند در این راستا است.

وی ابراز داشت: مقابله جدی با این گونه تخلفات در صلاحیت سازمان بازرسی کشور است و به محض ارایه گزارش های مستند و محکم اقدامات و برخوردهای لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

سراج یادآور شد: البته یکی از آقایان در زمینه مصاحبه هایی که راجع به پول های کثیف داده بود و رسانه ها نیز انعکاس داده بودند به صورت کتبی تکذیب کرد.

وی مقابله جدی با بروز پدیده زمین خواری و حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی را از اولویت های مهم سازمان بازرسی دانست و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در این راستا افزود: پایش و هدف اصلی در این حوزه جلوگیری از تصرف، تجاوز، تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی، منابع طبیعی و کشاورزی است.

سراج بدون اشاره به آمار مربوط به زمین خواری و کوه خواری در کشور گفت: میزان تخلف در این زمینه بسیار بالا است و بیشترین تخلف های صورت گرفته مربوط به مناطق شمالی کشور ، استان البرز و تهران است.

وی نظارت هدفمند و مقابله با عوامل فساد، عملیاتی کردن مصادیق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و ایجاد هم افزایی و تقویت نظارت های الکترونیک و خودکنترلی در دستگاه ها را از مهمترین برنامه ها و رویکردهای سال 94 سازمان بازرسی اعلام کرد.

همچنین درسفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور ساختمان اداره کل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد با زیربنای دوهزار مترمربع در پنج طبقه مورد بهره برداری قرارگرفت.

 

47503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    پول های کثیف مشکلشون اینه که مستند قانونی ندارند.