صحنه دلهره‎آور هالیوودی گوریل غول پیکر و یک پسر بچه /عکس

در یک حادثه نادر کودک 4 ساله ای به داخل محوطه نگهداری گوریل ها در باغ وحش شهر سین سیناتی آمریکا سقوط کرد. ماموران برای نجات بچه ناگزیر به کشتن گوریل نر این باغ وحش شدند.

به گزارش جام‌جم آنلاین، مسئولان باغ وحش شهر سین سیناتی آمریکا پس از این که یک پسربچه 4 ساله بازدید کننده به داخل خندق منطقه حفاظت شده روباز گوریل 17 ساله این باغ وحش افتاد، پس از مشاهده کشانده شدن کودک توسط گوریل 200 کیلویی بر روی زمین خندق مجبور به شلیک گلوله و کشتن گوریل شدند.

 پس از این‌که پسربچه از ارتفاع 3 متری به داخل خندق افتاد، بلند شد و سرپا ایستاد اما «هارامبل» گوریل دشتی نر در خندق باغ وحش او را گرفت و میان آب‌های خندق به این طرف و آن‌طرف کشاند تا این‌که کارکنان باغ وحش مجبور به تیراندازی و کشتنش شدند. زمانی که گوریل کشته شد، پسربچه به مدت 10 دقیقه میان پا‌های او قرار داشت.

مسئولان باغ وحش گفتند زمانی که پسربچه به خندق محوطه گوریل ها افتاد، هارامبل و 2 گوریل ماده دیگر در محوطه بودند که آنها دو گوریل ماده از محوطه خارج کردند اما گوریل نر در محوطه باقی ماند. پس از کشته شدن گوریل، پسربچه را به بیمارستان اطفال سین سیناتی منتقل کردند که در آنجا به علت جراحات شدید تحت درمان قرار گرفت.

بر اساس تحقیقات مسئولان باغ وحش، پسربچه مسافتی را داخل یک حصار ریل مانند خزیده و سپس به داخل منطقه حفاظت شده گوریل‌ها سقوط کرده بود.
17282 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =