کیومرث پوراحمد موسیقی متن «اتوبوس شب» را از بهترین‌های تاریخ سینمای ایران می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فردین خلعتبری کار ساخت موسیقی متن فیلم «کفش‌هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد را برعهده دارد. او پیش از این نیز در فیلم «اتوبوس شب» با این کارگردان همکاری کرده است.

در نشست خبری فیلم «کفش‌هایم کو؟» خلعتبری از نقش پررنگ پوراحمد در جریان ساخت موسیقی فیلم سخن گفت. پوراحمد نیز در پاسخ یادی از موسیقی فیلم «اتوبوس شب» کرد و از آن به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ سینمای ایران نام برد.

او در اثبات مدعای خود خاطره‌ای نیز یاد کرد. پوراحمد در این باره گفت که در جریان نمایش فیلم «اتوبوس شب» در سوئد همراه با اسفندیار منفردزاده خالق موسیقی متن «قیصر» به تماشای این فیلم نشسته است. این کارگردان نظر منفردزاده را درباره موسیقی متن فیلم می‌پرسد و با این پاسخ روبه‌رو می‌شود : «مگر فیلم موسیقی داشت؟» پوراحمد می‌گوید آنقدر موسیقی خوب است که مخاطب متوجه موسیقی نمی‌شود.

البته پوراحمد درباره بازیگری کیانیان در فیلم جدید خود نیز ادعای جالبی را مطرح می‌کند. او اعتقاد دارد که جولین مور در فیلم «هنوز آلیس» باید بازی در نقش یک آلزایمری را از کیانیان بیاموزد.

جولین مور سال گذشته برای بازی در این نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد.

۵۸241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 0
    قيصر بيا كه فرمانتو كشتند.
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    1 1
    جولین مور باید بازی را از کیانیان بیاموزد. تا این حد خود شیفته مثل اینکه ایشان بازی مور را در نقش یک الزایمری خوب ندیدند ویا کسی دیگر را به جای ایشان گرفته اند