ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از افتتاح نخستین شب بازار در پیاده‌راه باب همایون خبر داد و گفت: به دنبال عدم رضایت کسبه از بساط گستری و سد معبر در محدوده بازار و وجود مشکل در تردد شهروندان، اولین شب بازار، عصر روز دوشنبه از ساعت 17تا 22 برپا شد.

رضا قدیمی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی بساط گستران در 3 روز نخست با صدور اخطاریه کتبی و مطلع کردن این افراد آغاز شد، گفت: در ادامه این طرح، سه روز عملیات جمع‌آوری این افراد به طول انجامید و تاکنون قریب به 1000 دستفروش به دفتر ساماندهی مستقر در بازار مراجعه و ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در آغاز این طرح ابتدا بساط گسترانی که سابقه کار بیشتر از پنج سال داشته‌اند، مجوز شروع کار در شب بازارها را دریافت کرده‌اند، افزود: در آینده افراد با سابقه کمتر نیز می‌توانند در این محل مستقر شوند. این در حالیست که این طرح با همیاری شهرداری منطقه 12 و پلیس ناجا برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در خصوص روزبازارها نیز به وجود 39 بازار در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: معضل بساط گستری تنها محدود به پیاده‌راه 17شهریور و میدان 15خرداد نمی‌شود و ما در دیگر نقاط شهر مانند میدان هفت تیر، تجریش، ونک، نارمک، نازی آباد و... نیز با این مشکل روبه‌رو هستیم.

قدیمی با بیان اینکه تاکنون تعداد این روزبازارها را به 50 بازار افزایش داده‌ایم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم تمامی بساط گستران را تحت پوشش و حمایت قرار دهیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    8 1
    تمام زیبایی تهران به اون دست فروش کنار خیابان اطرافش بود اگه هنر میخواد کنید برید دستفروش تو مترو رو جمع کنید که توی شلوغ ترین زمان های قطار بازم داد میزنن حداقل از سامان دهی اونا هم مترو درست میشه هم اونا کارشون از دست نمیدن
  • سجاد IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    6 1
    از کجا میفهمید دستفروش چند سال سابقه دستفروشی تو پیاده رو 15 خرداد رو داره؟؟؟ینی قبلا به این دستفروشا مجوز دادید؟یکی میشه به من جواب بده...اگر از اول غیرقانونی بوده پس الان از چه راهی شهرداری میفهمه که این دستفروش مثلا 6 سال سابقه دستفروشی تو بازار رو داشته