رییس پلیس راه استان کرمانشاه از امکان ایجاد ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها به سمت استان ایلام خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک جاده حمیل –ایلام روان است، گفت: صبح روز گذشته با توجه به پرشدن ظرفیت شهر ایلام و بویژه مهران برای تردد خودروها ناچار شدیم که اعزام اتوبوس‌ها را به طرف ایلام با تاخیر انجام دهیم.

وی اظهار کرد: بر این اساس بصورت مقطعی جلوی اتوبوس‌ها گرفته شد و با فاصله زمانی اجازه عبور به آنها داده می‌شد.

مرادی با بیان اینکه این تاخیر در اجازه عبور اتوبوس‌ها به سمت استان ایلام هم اکنون برداشته شده است، گفت: در حال حاضر تردد اتوبوس‌ها به سمت ایلام با ترافیک روانی در حال انجام است.

‌وی در خصوص اجرای دوباره ایجاد تاخیر در تردد اتوبوس‌های زائران به سمت استان ایلام گفت: این امکان وجود دارد که به دلیل تکمیل ظرفیت استان ایلام حتی ناچار شویم ورود اتوبوس‌ها به این استان را ممنوع کنیم.

سرهنگ مرادی در گفت و گو با ایرنا نیز  اظهار داشت: از صبح امروز تا ساعت 24 روز 14 آذر ماه کامیون های عراقی نمی توانند در جاده های استان کرمانشاه تردد کند.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی ایجاد شده است، گفت: علاوه بر کامیون های عراقی هیچ محدودیتی در جاده های استان در نظر گرفته نشده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل ترافیک در زمان بازگشت زائران اربعین حسینی مسیرهای جایگزین و تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با کمترین حجم ترافیک رو به رو شویم.

سرهنگ محمدی افزود: در صورتی که با حجم بالایی از ترافیک در زمان بازگشت زائران رو به رو شویم محدودیت هایی را اعلام خواهیم کرد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: با وجود حجم بالای ترافیک حرکت خودروها در جاده های استان روان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =