مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی بعد از پیروزی مقابل ملوان گفت: تونی تا هر وقت که خودش بخواهد و مشکلی برایش پیش نیاید سرمربی تراکتورسازی بوده و هست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از نصرنیوز، سعید عباسی بعد از رکورد شکنی 41 ساله و پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: سال قبل نیز با همین تیم بازی کردیم ولی واقعا در زمین انزلی بازی کردن سخت است و قبلا هم دیده اییم که تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس هم در انزلی زمین گیر می شوند ودر این باتلاق گرفتار می شوند.

وی در ادامه گفت: امسال با توجه به شرایط جدول با همه بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم کاری بکنند کارستان تا انشاءالله شروع دوباره خوبی داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با توجه به عملکرد خوب بازیکنان گفت: چمن ورزشگاه انزلی از یک طرف و از طرف دیگر فشار ملوان واقعا بسیار بالا بود و این دو موجب سختی کار برای بازیکنان ما شده بود که با توجه به صحبت هایی که کرده بودیم بازیکنان نیز از جان گذشتگی کردند و عملکرد بسیار خوبی از نظر بنده داشتند.

مدیر عامل تراکتورسازی در پاسخ به برخی حرف و حدیث ها در رابطه با رفتن تونی به میل خود از تراکتورسازی گفت: صحبت با آقای تونی در خصوص رفتن یا ماندن ایشان در تراکتورسازی به هفته هفتم یا هشتم لیگ برتر برمی گردد که برای ایشان مشکل خانوادگی پیش آمده بود و ایشان در همان زمان به ما اعلام کرده بودنند که اگر این مشکلات زیاد شوند مجبور می شوند از تبریز بروند.

عباسی اظهار داشت: تونی از همان هفته هفتم و هشتم بخاطر بیماری همسرشان تحت فشار بودنند و ناراحتی وی را کاملا درک میکردیم. پس از صحبت هایی که انجام شد از ایشان خواهش کردیم به دلیل اتفاقات لیگ گذشته و بستن تیم امسال به دست خودشان ،در تیم بمانند و این صحبت ها همان زمان تمام شد تا خودشان تصمیم بگیرند.

وی خاطر نشان شد: آقای تونی کاملا با تجربه هستنند و شرایط تیم و باشگاه را به خوبی درک می کنند و نمی خواهند تیم را ترک کنند ولی با توجه به شرایط خانوادگی و ناراحتی تونی بازهم به ایشان گفته اییم تصمیم نهایی با خودشان است و اگر راه دیگری جز رفتن به نزد خانواده خود ندارند حتما زودتر اعلام کنند تا تیم دچار مشکل در آینده نداشته باشد و باشگاه بتواند تصمیم درستی بگیرد.

سعید عباسی در پاسخ به این سوال که آیا با جانشین احتمالی تونی مزاکره شده یا نه گفت: ما با کسی مستقیما تا این لحظه وارد مزاکره نشده اییم چرا که هنوز آقای تونی به ما اعلام نکرده اند که رفتنشان به خاطر مشکلات خانوادگی واجب می باشد و می خواهند بروند.

وی گفت: برای اینکه هیئت مدیره باشگاه تصمیم درستی را در زمان رفتن احتمالی تونی بگیرند گذینه های زیادی را بررسی کرده است و حتما زمانی که قطع ارتباط از سوی آقای تونی اتفاق بیوفتد مجبوریم به سمت یکی از این مربیان برویم.

عباسی در خصوص مزاکره با قلعه نوعی برای جانشینی تونی گفت: بنده اعلام کرده ام که با کسی وارد مزاکره تا این لحظه نشده اییم و تمام این بحث ها زمانی انجام خواهد شد آقای تونی اعلام کنند که می خواهند بروند در غیر اینصورت سرمربی تراکتورسازی به شخصه آقای تونی بوده و هست.

عباسی در پاسخ به حرف و حدیث های جدید در خصوص این که یکی از مربیان لیگ گفته است تمام هزینه و ضرر قرار داد آقای تونی را بدهد و تا تونی را اخراج کنند و ایشان سرمربی تراکتور شود گفت: بنده کاملا این مطلب راتکذیب می کنم چرا که این مربی که نام می برند را نزدیک یک سال می باشد که ندیده ام و از همینجا نیز اعلام می کنم باشگاه تراکتورسازی صاحب دارد و بر روی حساب و کتاب است و می تواند خودش تصمیم بگیرد تا پول به کسی بدهد یا نه و به کسی اجازه دخالت نمی دهد.

وی در مورد شکایت تیم ملوان مبنی بر به کار گیری بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی گفت: ما در این موضوع از قبل پیش گیری کرده اییم و با تیم گسترش فولاد از قبل مزاکره کرده اییم و این باشگاه محبت کرده اند مجوز سعید آقایی و سامان نریمان جهان را به تراکتورسازی داده اند و ما مدارک را به سازمان لیگ داده بودیم و آن ها بازی این دو بازیکن را بلامانع اعلام کرده بودنند.

وی ادامه داد: از تیم گسترش فولاد تشکر می کنم که واقعا در این خصوص با ما همکاری خوبی داشته اند و در دو جلسه چهار ساعته با حضور خود دو بازیکن تصمیم گرفته شد که خود دو بازیکن با توجه به شرط های گسترش فولاد می خواهند در کدام تیم باشند و این موضوع مربوط به بعد نیم فصل خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =