در منطقه مرکزی شهر تهران، روبروی شورای شهر، پارک بزرگی قرار دارد که در قدیم یه آنجا محله درخونگاه، می گفتند و پس از آن، تبدیل به فضای سبز شد که "باغ ملی" نام گرفت. در اطراف این پارک قدیمی که هم اکنون پارک شهر قرار دارد موزه های فراوانی وجود دارد که دیدنی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران، درباره تهرانگردی در اولین جمعه سال 94 پیشنهاد می کند مرکز تهران را مقصد گردشگری قرار دهید.

مسجدجامعی می گوید: محله مرکزی تهران محله مهمی است که مهمترین ساختمان هاو مراکز حکومتی در آن قرار دارد. از وزارت امور خارجه گرفته تا قوه قضاییه در این محله وجود دارند.

این تهران شناس توصیه می کند برای اولین جمعه سال 94 به سراغ موزه های فراوان این منطقه بروید. از موزه پست و تلگراف گرفته تا موزه مقدم، موزه قرآن، موزه علم و فناوری، موزه ایران باستان، موزه آبگینه و هزاران دیدنی این محله بهره مند شوید.

مسجدجامعی می گوید: میدان حسن آباد و فضای پیرامونش بسیار دیدنی است. انگار در تهران قدیم قدم می گذارید زیرا به دلایل مختلف، ساختمانهای این منطقه، همان ساختمانهای دوره پهلوی هستند که نشانی از تهران قدیم دارند.

او توصیه می کند: به پارک شهر سر بزنید که قدیمی ترین پارک موجود تهران است. در این پارک، نمونه های مختلفی از گونه های جانوری و گیاهی وجود دارد.

در بخشی از پارک، پرندگان نگهداری می شوند که بسیار زیبا هستند.

این پارک، موزه صلح، آکواریوم، مجموعه پرندگان، شهربازی و رستوران سنتی دارد که میزبان خوبی برای جمعه اول سال شما خواهد بود.

در دیدار از این پارک، به مراکز خرید بازار هم دسترسی خواهید داشت و می توانید به عنوان تهران گردی اولین جمعه سال از آن یاد کنید.

47231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =