با«ورک چت» هم‌زمان کارکنید و چت! / حرفه‌ای ها در اداره بخوانند

فیل لیبین مدیر اجرایی کمپانی اورنوت/ Evernote ضمن رونمایی از نسخه کاربری جدید اپلیکیشن معروف خود بنام «ورک چت» رقیب گوگلی خود را (گوگل داکس) به چالش طلبید.

 

اپلیکیشن اورنوت که مجموعه سرویس نرم‌افزاری است که برای نوشتن یادداشت و آرشیو اسناد چه به‌صورت متن ساده ، یا صفحه کامل تحت وب همراه با عکس و صوت و دست‌نوشته تعریف‌شده و به‌صورت فولدر یا تگ ذخیره‌شده و قابل جستجو و ادیت مجدد است، در محیط‌های سازمانی به‌شدت طرفدار داشته و رقیبی برای سرویس گوگل داکس/ Google Docs محسوب می‌شود.

اما در نسخه جدید کلاینت آن، قابلیت ورک چت بدان افزوده‌شده و کارمندان ضمن کار تیمی روی یک سند می‌توانند هم‌زمان چت کنند و سند موردنظر یا پروژه تعریف‌شده مشترک را باهم تکمیل کنند.(مثلاً نوشتن یک نامه توسط مدیر و منشی و سایر اعضای تعریف‌شده برای دسترسی به یک متن در محیط اداره)

همچنین متن یا سند موردنظر نه‌تنها قابل‌مشاهده توسط کاربران آنلاین است بلکه می‌توان فهمید کدام کاربر و با چه نوع سیستم‌عاملی از روی دسکتاپ یا موبایل در حال کار است.

مشاهده کلی اسناد پیش روی تیم کاربری ویژگی بعدی در اورنوت جدید مجهز به ورک چت است که چنین چیزی را نمی‌توان در گوگل داکس دید و مدیر می‌تواند بفهمد چه تعداد اسناد و متن در حال پیشرفت و کار روی آن است.

لیبین مدیر اجرایی اورنوت می‌گوید ما می‌خواهیم حاکمیت Inbox را بشکنیم و هرچند می‌دانیم نمی‌شود از دست ایمیل خلاص شد اما با اپلیکیشن هایی مثل اورنوت و افزودن قابلیت‌های جدید می‌توان جعبه نامه ایمیل را کم‌رنگ کرد و کاربر را از دست آن کمی خلاص کرد.

«ورک چت»به زودی روی همه سیستم عامل ها از جمله مک،ویندوز، اندروید،آی او اس به صورت قابل نصب و یا تحت وب عرضه می‌شود.

منبع: انگجت

56503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    53 13
    هنوز نیومده تو مملکت ما فیلتر میشه. منتظریم خبر جدید بیاد و معایب این اپلیکیشن مضرر رو بشنویم خبر جان واسه یه بارم که شده تایید کن