مهر نوشت:

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به قطع ۲۰۰ اصله درخت در مناطق ۵ و ۹ تهران انتقاد کرد و گفت: این کمیسیون به طور جدی پیگیر این مساله است و باید مشخص شود بر حسب دستور چه نهاد و سازمانی این قطع درخت صورت گرفته است.

رحمت‌الله حافظی، از قطع ۱۲۰ اصله درخت در منطقه ۵ و ۱۵۰ اصله درخت در منطقه ۹ خبر داد و اظهار داشت: کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا نسبت به این موضوع معترض است و مسئولان ذیربط باید نسبت به این اتفاق پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: از قوه قضائیه می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند و برخورد لازم را با افراد خاطی انجام دهد.

حافظی با اشاره به اینکه در قطع درخت در منطقه ۵ صحبت از وجود دستور قضایی است، تصریح کرد: باید ببینیم پشت این موضوع چه کسانی هستند و در صورت صحت این شایعه بر چه اساسی دستور قضایی قطع این درختان صادر شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: قطع درختان در شهر تهران مغایر با اهداف کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا است و به همین دلیل تا رسیدن نتیجه این موضوع را رسیدگی می‌کنیم و باید مشخص شود بر اساس دستور کدام سازمان و نهاد این اتفاق در این مناطق رخ داده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    1 0
    با سلام ما طرفداران محیط زیست و حامی حیوانات نسبت به رفتار زشت و وحشیانه جاسم کرار بازیکن فوتبال اعتراض داریم عکسهای وحشیانه شکار که ترویجی از خشونت و بیرحمی هست رو منتشر کرده که واقعا از یک ورزشکار بعیده با جسد حیوانی که شکار کرده اونم غیرمجاز عکس بگیره و با کمال افتخار بزاره تا همه ببینن امیدواریم سایتی مثل خبرانلاین نسبت به این رفتار واکنش نشون بده