تسنیم نوشت:

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از امروز تعداد زائران ما در مدینه رو به کاهش می‌روند گفت: دعای کمیل دوم حج امسال، امشب در مدینه منوره برگزار می‌شود.

سعید اوحدی، با بیان اینکه اولین دعای کمیل در حج امسال، هفته گذشته با نظم و عزت خاصی در مدینه منوره برگزار شد اظهار داشت: انتظار هم می‌رفت نظم زائران ایرانی به عنوان سفرای فرهنگی این سفر معنوی اینگونه دعای کمیل را برگزار کنند و جای افتخار است و لازم است از این موضوع قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در ملاقتی که در طی هفته جاری با معاون حج عربستان داشتیم هم موضوع دعای کمیل مطرح شد و وی هم تاکید می‌کرد که نظم زائران ایرانی زبانزد بوده است تصریح کرد: تا این لحظه ۵۱ درصد زائران وارد مدینه شده‌اند و تاکنون حدود ۱۵ هزار زائر در مکه مستقر شده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اولین کاروان جانبازان ما دو روز پیش وارد مکه شدند و کاروان دوم جانبازان هم دیروز وارد مدینه شد ادامه داد: دعای کمیل دوم هم، امشب با همان نظم و ترتیب و فضای معنوی دعای کمیل اول برگزار می‌شود.

اوحدی خاطرنشان کرد: از امروز تقریباً زائران‌مان در مدینه رو به کاهش می‌روند که برای چهارشنبه هفته آینده فقط حدود ۵ هزار زائر در مدینه منوره داریم؛ همچنین تقریباً برای روز شنبه دوهفته بعد، دیگر زائری در مدینه منوره نداریم و همه زائران در مکه مستقر می‌شوند، آخرین گروه کاروان زائران ما ۴ ذی‌الحجه از مسجد شجره مُحرم و وارد مکه می‌شوند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =