فارس نوشت:

 

حمید استیلی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: مستحضر هستید راه‌آهن با مشکلاتی روبرو بود که ما توانستیم تا حدودی این مسائل را حل کنیم. نزدیک یک ماه است کارهای تیم را دنبال می‌کنیم و در رابطه با مسائل مالی و فنی فعالیتمان را ادامه می‌دهیم. 32 روز تمرین کردیم و 54 جلسه تمرینی برگزار کردیم. به دلیل از دست دادن زمان تلاش ما رساندن تیم به شرایط مناسب جسمانی بوده است و برنامه‌های تاکتیکی، تکنیکی و روانی را در اولویت گذاشتیم. در این اواخر بازیکنان مقداری با مشکل روبرو شدند که باشگاه من و کادر فنی تلاش کردیم این مورد را حل کنیم.

وی افزود: با تیمی بازی می‌کنیم که هواداران زیادی دارد و برای آنها احترام قائلیم. امیرقلعه‌نویی یکی از پر افتخارترین مربیان ایران، دوست و بچه‌محل من است. هدف راه‌آهن در وهله اول با حضور افرادی مثل جعفر کاشانی، مهدی مناجاتی و حسین کلانی اخلاق‌مداری است. به تیم بزرگسالان و پایه‌ای هم توجه داریم و ان‌شاءالله بحث آموزشی را جا می‌اندازیم و اخلاق را در اولویت قرار می‌دهیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به مشکلات راه‌آهن اظهار داشت: از سازمان لیگ خواستیم با توجه به کیفیت بهتر ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال هواداران زیادی دارد به احترام آنها در ورزشگاه آزادی بازی کنیم اما در این رابطه موافقتی انجام نشد.

استیلی در مورد مشکلات مالکیتی باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: در رابطه با اینکه آیا ما در میدان حاضر می‌شویم باید بگویم که بازی فردا قطعاً برگزار می‌شود اما مالکیت باشگاه در اختیار قوه قضائیه است. مسئولان قوه قضائیه نیت و نظر خیری دارند و امیدوارم در روزهای آینده این مشکل حل شود و بخش خصوصی با حمایت دولت فعالیت کند. حامد نورمحمدی و یکی دو بازیکن جوان ما مصدوم هستند و فردا نمی‌توانند بازی کنند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چطور می‌توانند بدون هزینه تیم را اداره کنند، خاطرنشان کرد: این تیم یک موجود زنده است و نیاز به آب و غذا و تمرین دارد. هزینه اجاره زمین در هر تمرین یک میلیون تومان است، شما اجاره هتل و هزینه‌های اولیه را هم در نظر داشته باشید. یکسری قرارداد بازیکن هم وجود دارد و قرار بود پرداختی به آنها داشته باشیم که فعلاً دست نگه داشتیم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد، تعدادی از بازیکنان از شهرستان به تهران آمدند و ما نتوانستیم پول ایاب و ذهاب بدهیم. مشکلاتی در این رابطه داریم و تلاش می‌کنم با کمک دوستانم برای آنها جایی را تهیه کنیم.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =